Агентство рекламних стандартів, британський орган з нагляду за рекламою, прийняло рішення заборонити рекламу Vegan Friendly через численні скарги на те, що відео демонструвало гнітючі зображення тварин.
У рекламі з’являються зображення страждаючих тварин, закликаючи глядача «установити зв’язок».
Повідомлення, безумовно, сильне, можливо, занадто сильне, оскільки громадськість повідомляє орган з нагляду за рекламою, що кліпи з тваринами «принесли занепокоєння глядачам».
У той час як деякі можуть стверджувати, що саме це і було метою реклами, інші стверджували, що вона образлива для них, тому що зображує м’ясоїдів у негативному світлі, очорняючи їхні уподобання в їжі.
Рекламний мовник Clearcast пояснив, що зображення в кадрі було схоже на те, що можна було б побачити у програмі про сільське господарство або кулінарії, і тому не містило нічого, що могло б бути витлумачено як надмірне.
Згідно The Guardian, компанія пішла ще далі і заявила, що природа кліпів була призначена для того, щоб привернути увагу до лицемірства персонажів, які обговорюють питання захисту тварин та при цьому вживають продукти тваринного походження.
Незважаючи на це, агентство рекламних стандартів вирішило припинити трансляцію реклами в її первісному вигляді, зробивши висновок, що, хоча зображення за своєю суттю не були жорстокими, деякі з показаних кліпів «могли викликати занепокоєння» у глядачів.