Quorn, бренд замінника м’яса у Великій Британії, почав 2023 рік з абсолютно нової маркетингової кампанії, покликаної показати найбільшим любителям курки у країні, що продукти Quorn на смак так само хороші, як і курка.
Кампанія «So Tasty» стартувала 1 січня та розрахована на мільйони споживачів на різних платформах, включаючи телебачення, діджитал, соціальні мережі та PR.
Новий креатив від агентства adam&eveDDB для Quorn використовує зухвалий і цікавий підхід до вечірок з їжею на винос, коли тусовщики зазвичай товпляться в черзі за коробкою нагетсів або смачним курячим бургером. У кінці ролика показано, що курку взагалі не з’їли, доводячи, що Quorn настільки смачний, що не потрібно вибирати альтернативу.
Гілл Райлі, директор з маркетингу Quorn Foods UK, каже: «Місія Quorn полягає в тому, щоб спонукати більше людей частіше їсти без м’яса, щоб захистити здоров’я планети та її людей. Спілкування з флексітаріанцями дуже важливе для цієї місії».
«Однією з найбільших перешкод для того, щоб скуштувати продукти без м’яса, може бути сприйняття смаку. Ми боремось з цим у кампанії. Асортимент нашої продукції не поступається курці у смаку та текстурі — ми вкладаємо значні кошти в наукові та споживчі дослідження, щоб гарантувати це».
У креативі представлені три найпопулярніші продукти Quorn.