Вчитель-тіктокер став обличчям кампанії українського бренду одягу
18 Гру 2024, 13:37

Вчитель-тіктокер став обличчям кампанії українського бренду одягу

Український бренд одягу Riot Division представив рекламну кампанію за участі зірки TikTok, волонтера та вчителя фізики і інформатики Руслана Ігоровича.

«Виховуючи в учнів любов до знань, допитливість та прагнення відкривати нове, такі вчителі закладають основу для майбутніх досягнень. Завдяки їхній праці ми побачимо нове покоління українських фізиків, математиків, філософів, спортсменів, митців і музикантів, які прославлятимуть Україну на весь світ. Ми щиро захоплюємося новим поколінням українських вчителів — людей, які є фундаментом для побудови сильного, та розумного суспільства», — написав бренд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео