В Україні запустили освітній мінісеріал про захист від фейків та дезінформації
16 Лют 2024, 16:54

В Україні запустили освітній мінісеріал про захист від фейків та дезінформації

1+1 media запускає новий освітній проєкт — мінісеріал про медіаграмотність. «Як захиститися від фейків і дезінформації» — це 10 серій, насичених знаннями з протидії фейкам і дезінформації, захисту особистих даних і порадами з безпеки в інтернеті.

Медіаграмотність сьогодні — це і тренд, і необхідність. Ми розуміємо, що після 24 лютого 2022 року кількість дезінформації, яку росія поширює проти України зросла в десятки разів. Тож найкраще підґрунтя, що допоможе кожному вберегтися від ворожих операцій впливу — базові правила інформаційної гігієни, яким і навчить новий освітній проєкт.
Ольга Захарова
директорка зі стратегічного маркетингу 1+1 media

Проєкт «Як захиститися від фейків і дезінформації» буде реалізовуватись у форматі діалогу, де ведучий разом з гостем-експертом обговорюють окремі теми з медіаграмотності. Так, ведучим серіалу став Святослав Гринчук, ведучий ТСН і марафону «Єдині новини». Він модеруватиме розмови з експертами та ставитиме їм запитання з теми.

Спікерами проєкту стали: Діана Дуцик, виконавча директорка Українського інституту медіа та комунікації, Вадим Міський, програмний директор ГО «Детектор медіа», Ольга Юркова, співзасновниця проєкту StopFake, Ігор Розкладай, заступник директорки та головний експерт з медійного права Центру демократії та верховенства права, Мирослава Маркова, молодша аналітикиня VoxCheck, і Світлана Сліпченко, експертка VoxCheck.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Освітній серіал надасть глядачам практичні навички медійної та інформаційної грамотності, які мають стати частиною їхнього життя в умовах повномасштабної війни, а також пояснить, як орієнтуватися в інформації довкола та розпізнавати дезінформацію та пропаганду.

Серіал буде реалізовуватися на платформі Дія. Освіта та на майданчиках 1+1 media та партнерів.

Розкажіть друзям про новину