06 Чер 2022, 15:47

Уряд Індії заборонив рекламу парфумів через пропаганду сексуального насильства

Серія рекламних роликів парфумів викликала обурення в Індії через те, що пропагують сексуальне насильство.

Уряд Індії розпорядився призупинити рекламу місцевого парфумерного бренду Layer’r Shot. Він також звернувся до Twitter та YouTube із проханням видалити кампанію. Уряд був змушений вжити заходів після скарг користувачів соціальних мереж та Комісії Делі у справах жінок.

Користувачі нарікали на те, що кампанія, ймовірно, пройшла схвалення кількох керівників перед тим, як транслюватися по телебаченню: «Рекламне агентство пише сценарій, клієнт допрацьовує його, моделі втілюють у життя, канали відтворюють його… показує, наскільки ми як суспільство нездатні поважати почуття жінок», — пише член парламенту Пріянка Чатурведі.

Національне міністерство інформації та радіомовлення засудило кампанію з приниження гідності жінок «на користь пристойності та моралі».

Після негативної реакції бренд виступив із заявою, яку деякі сприйняли як відмову від вибачень.

«Ми ніколи не збиралися зачіпати чиїсь почуття, ображати пристойність якоїсь жінки або просувати якусь культуру, як це помилково сприймається деякими людьми», — говорить Layer’r Shot. «Однак ми щиро вибачаємося за рекламу, яка згодом викликала гнів серед окремих осіб і кількох спільнот, і просимо у них вибачення».

Layer’r Shot як не дивно наполягає на тому, що запустила кампанію «тільки після належного та обов’язкового схвалення».

«Найголовніше, ми добровільно поінформували всіх наших медіа-партнерів про негайне припинення телетрансляції обох телевізійних рекламних роликів з 4 червня», — додали вони.

Це «вибачення» також зустріли негативно.

«Це приклад того, як не слід писати вибачення», — говорить позаштатний письменник Апарнна Хаджирніс. «Вони хочуть сказати: «Ми злі через те, що деякі з вас обурені, і нам довелося прибрати нашу рекламу».

«Дякую, що вибачилися «це не я, це ти», — коментує репортер Саумья Теварі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео