З наступного року Unilever, материнська компанія Ben & Jerry’s, Hellmann’s, Magnum, Wall’s та ще 400 інших брендів, більше не рекламуватиме бренди продуктів харчування та напоїв дітям віком до 16 років.
Посилаючись на «нові глобальні принципи» відповідального маркетингу, конгломерат заявив, що вирішив підняти вік споживачів із 13 до 16 років через переважання соціальних мереж у житті підлітків.
«Ми розуміємо, що діти все частіше стикаються з онлайн-рекламним контентом з різних галузей», – пояснили в компанії.
Заборона поширюватиметься на традиційні медіа-джерела, такі як телебачення та друкована реклама.
На додаток до свого зобов’язання не продавати підліткам, Unilever заявила, що більше не збиратиме і не зберігатиме дані про клієнтів молодше 16 років, залучатиме впливових осіб або знаменитостей, які в першу чергу подобаються цій віковій групі, і продовжить утримуватися від просування своєї продукції в школах.
Раніше фірма запустила аналогічну ініціативу щодо припинення реклами морозива для дітей у спробі допомогти у боротьбі з дитячим ожирінням.
Метт Клоуз, президент Unilever з морозива, сказав, що, хоча компанія має відомі бренди десертів, вона «відповідально ставиться до маркетингу цих солодощів».
«Це означає, що ми повинні визнати вплив соціальних мереж та впливового маркетингу на вибір дітей – і зайнятися цим», – сказав він.