Український маркетплейс порівняв функції свого застосунку з маяком, провідницею та другом
14 Бер 2025, 17:23

Український маркетплейс порівняв функції свого застосунку з маяком, провідницею та другом

Маркетплейс Rozetka запустив нову рекламну кампанію, у якій підсвічують сервіси, що допомагають клієнтам краще орієнтуватися в застосунку, зберігати товари, ставати в електронну чергу та не пропускати вигідні пропозиції.

Головна особливість кампанії — використання різних стилістик і тону голосу бренду в її межах. У Rozetka вирішили не йти стандартним шляхом, а поставитися до креативу як до експерименту.

Над створенням кампанії працювала креативна агенція Taktika.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У роликах незнайомі користувачам функції застосунку Rozetka набувають образності та життєвості через метафори. Сканер штрихкодів веде до потрібного товару, як маяк веде кораблі до берега.

Сповіщення у застосунку повідомляють про акції та замовлення так, як провідниця оголошує зупинки. Електронна черга займає місце заздалегідь, як друг у черзі.

Списки бажань збирають, як плейлисти під різні життєві події: пробіжки, тусовки чи подорожі.

Рекламну кампанію вже можна побачити у digital-просторі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео