Український бренд взуття започаткував власну фешн-премію
23 Сер 2024, 13:04

Український бренд взуття започаткував власну фешн-премію

Український бренд взуття Kachorovska започатковує премію для молодих брендів — учасників Ukrainian Fashion Week. Переможець отримає грант у розмірі 100 000 грн.

Мета премії — підтримати потенціал, майбутнє та спроможність молодих fashion-брендів розвиватись в складних умовах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Грант від Kachorovska бренд зможе витратити на збільшення виробничих можливостей, придбання професійного програмного забезпечення, участь у міжнародних шоурумах, освітні програми для дизайнерів та членів команди, матеріали, digital-маркетинг чи знімання готової колекції.

Оголошення переможця відбудеться 4 вересня. Визначати його буде команда Kachorovska на чолі зі співзасновницею та CEO Kacho Group, а також креативною директоркою Kachorovska Аліною Очеретяною.

Розкажіть друзям про новину