Український застосунок став застосунком дня у США
07 Кві 2023, 18:11

Український застосунок став застосунком дня у США

Освітній застосунок Headway потрапив на головний екран App Store у США як App of the Day чотири рази поспіль. Логотип та назва українського додатка були першими, що бачили американці в App Store 19, 24, 31 січня та 30 березня.

Це було нашим прагненням від дня запуску Headway app. Вперше ми отримали App of the Day у США під час активної фази блекаутів в Україні. Я вдячний команді. Адже, попри виклики, ми можемо досягати мети та демонструвати, що українці створюють продукти №1 у світі”, — коментує СЕО та засновник Headway Антон Павловський.

Застосунок раніше потрапляв на головні екрани App Store та був додатком дня у Великобританії, Ірландії, Новій Зеландії та Австралії. Проте у США отримав цю відзнаку App Store вперше за весь час існування.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину