Український ювелірний бренд запустив реаліті-шоу про знижки
06 Гру 2024, 17:38

Український ювелірний бренд запустив реаліті-шоу про знижки

Київська креативна агенція BRND WGN створила рекламну Black Sale кампанію для ювелірного бренду SOVA.

Креативники створили «Реаліті-сейл» — шоу про людей та знижки. Головними героїнями стали дві подруги-інфлюенсерки: Чара, яка виступила в ролі хейтера знижок, та Іла, яка була прихильницею знижок. Протягом усієї сейл-кампанії дівчата ділилися своїм досвідом покупок за знижками.

Щоб остаточно перетворити сейл-комунікацію бренду на реаліті-шоу, агенція розробила айдентику, 3D-заставку та зняла мікровипуски, які виходили протягом усього періоду знижок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Учасниці «Реаліті сейлу» ділилися своїми враженнями від знижок, розповідали лайфхаки для уникнення імпульсивних покупок і підбивали підсумки цього Black Sale.

Реаліті-сейл об’єднав собою всю комунікацію бренду SOVA на період Black Sale. 

Розкажіть друзям про новину