Influ2 – український проєкт, що працює на американському ринку. Входить до списку 30 кращих стартапів за версією українського Forbes. Це B2B маркетингова платформа, що займається person-based маркетингом. Простими словами — розміщує рекламу, яку побачать тільки ті, хто цікавий бізнесу. Унікальні алгоритми машинного навчання допомагають відстежувати, як вибрані користувачем люди взаємодіяли з рекламою.
Креативна студія twid розробила нову дизайн-систему для Influ2 та зробила компанії повноцінний ребрендинг.
Студія створила нову візуальну мову бренду — суттєво розширила кольорову палітру, пропрацювала підхід для маркетингової візуалізації інтерфейсу Influ2.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Influ2 — дуже людиноцентричний продукт, тому ми зробили сет ілюстрацій намальованих “від руки”, щоб додати бізнес-інструменту більше людяності та життя. Це малюнки схожі на ті, які з’являються у записниках під час робочої зустрічі чи зідзвону. Їх використання передбачається дозованим, щоб додавати неформальності та дружнього вайбу в комунікацію бренду. До того ж сама команда Influ2 включається у креативний процес створення анімацій на базі цих образів.
Особливу увагу приділили деталям, адже саме вони дозволяють Influ2 створювати унікальну рекламу для конкретних людей.