Influ2 – український проєкт, що працює на американському ринку. Входить до списку 30 кращих стартапів за версією українського Forbes. Це B2B маркетингова платформа, що займається person-based маркетингом. Простими словами — розміщує рекламу, яку побачать тільки ті, хто цікавий бізнесу. Унікальні алгоритми машинного навчання допомагають відстежувати, як вибрані користувачем люди взаємодіяли з рекламою.
Креативна студія twid розробила нову дизайн-систему для Influ2 та зробила компанії повноцінний ребрендинг.
Студія створила нову візуальну мову бренду — суттєво розширила кольорову палітру, пропрацювала підхід для маркетингової візуалізації інтерфейсу Influ2.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Забронювати участь
Influ2 — дуже людиноцентричний продукт, тому ми зробили сет ілюстрацій намальованих “від руки”, щоб додати бізнес-інструменту більше людяності та життя. Це малюнки схожі на ті, які з’являються у записниках під час робочої зустрічі чи зідзвону. Їх використання передбачається дозованим, щоб додавати неформальності та дружнього вайбу в комунікацію бренду. До того ж сама команда Influ2 включається у креативний процес створення анімацій на базі цих образів.
Особливу увагу приділили деталям, адже саме вони дозволяють Influ2 створювати унікальну рекламу для конкретних людей.