Український модний бренд влаштував урок історії
07 Лис 2024, 16:31

Український модний бренд влаштував урок історії

Український масмаркет-бренд Cher’17 випустив рекламний ролик на честь відкриття свого нового магазину.

У рекламному ролику засновники бренду Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь зіграли учнів на шкільному уроці на тему «Історія розвитку та експансія бренду Cher’17».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик створило агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot? Enot Agency.

Розкажіть друзям про новину