Український модний бренд влаштував урок історії
07 Лис 2024, 16:31

Український модний бренд влаштував урок історії

Український масмаркет-бренд Cher’17 випустив рекламний ролик на честь відкриття свого нового магазину.

У рекламному ролику засновники бренду Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь зіграли учнів на шкільному уроці на тему «Історія розвитку та експансія бренду Cher’17».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Ролик створило агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot? Enot Agency.

Розкажіть друзям про новину