Український модний бренд влаштував урок історії
07 Лис 2024, 16:31

Український модний бренд влаштував урок історії

Український масмаркет-бренд Cher’17 випустив рекламний ролик на честь відкриття свого нового магазину.

У рекламному ролику засновники бренду Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь зіграли учнів на шкільному уроці на тему «Історія розвитку та експансія бренду Cher’17».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик створило агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot? Enot Agency.

Розкажіть друзям про новину