Український модний бренд влаштував урок історії
07 Лис 2024, 16:31

Український модний бренд влаштував урок історії

Український масмаркет-бренд Cher’17 випустив рекламний ролик на честь відкриття свого нового магазину.

У рекламному ролику засновники бренду Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь зіграли учнів на шкільному уроці на тему «Історія розвитку та експансія бренду Cher’17».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений CHER’17 (@cher17.ua)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик створило агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot? Enot Agency.

Розкажіть друзям про новину