Український медіасервіс презентував нову айдентику
11 Тра 2023, 12:21

Український медіасервіс презентував нову айдентику

Найбільший медіасервіс України MEGOGO представив оновлений візуальний стиль. Айдентику розробив Володимир Смирнов, арт-директор MEGOGO і дизайн-директор Spilka design büro. Презентація ребрендингу пройшла в MacPaw Space у форматі лекції про сучасний дизайн.

Відтепер платформа має оновлений логотип, бренд-моушен, яскравих персонажів і власний корпоративний шрифт – MEGOGO Interface та MEGOGO Display, створений українським дизайнером Дмитром Растворцевим спеціально для MEGOGO.

Логотип сервісу зробили мінімалістичним та мʼякшим для сприйняття, адже ключова цільова аудиторія MEGOGO – сімейна. Бренд відмовився від форми з гострими кутами, її зробили більш заокругленою, при цьому залишили фірмовий мʼятний колір MEGOGO. А щоб більш урізноманітнити використання логотипу та зручно поєднувати з іншими кольорами, до нього можна додавати градієнт. Також оновили бренд-моушен з фірмовим джинглом, який відтворюється під час запуску контенту. Звук для анімованого лого спеціально для MEGOGO написав саундпродюсер та композитор Олександр Філоненко, що співпрацював з відомими світовими брендами. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://youtu.be/bYJY4lTRlns
Нова айдентика MEGOGO – це не революція, а еволюція. Це про усунення всіх недоліків, що були знайдені під час експлуатації попередньої версії та доробка візуальних інструментів, яких не вистачало. І що приємно, нова айдентика MEGOGO – це і про віднайдення своєї української ідентичності. За це відповідає шрифт, розроблений Дмитро Растворцевим і натхненний творчістю Василя Кричевського.
Володимир Смирнов

Рішення про оновлення айдентики було для компанії стратегічним, адже MEGOGO  працює по всьому світу і репрезентує український бізнес на багатьох ринках. Воно дозволило осучаснити логотип та зберегти його впізнаваність. 

Нарешті світ заново відкриває Україну! Серед іншого цікавість викликають й українські бренди. Тож ми впевнені, що сьогодні кожен український бізнес, а особливо міжнародний, має гідно представляти країну, як з точки зору технологій та процесів, так і візуально. Саме тому, попри всі складнощі та виклики, ми не відкладаємо заплановане оновлення айдентики та презентуємо на всіх ринках нашої присутності сучасний яскравий український бренд.
Валерія Толочина
маркетинг-директорка MEGOGO

Велику увагу MEGOGO приділили й фірмовому шрифту. Над ним працював Дмитро Растворцев, відомий за шрифтами для «Дії», Національного художнього музею, ЗСУ та іншими. Для створення надихалися роботами архітектора, графіка, арт-директора та художника Василя Кричевського, який свого часу був тісно повʼязаний з кіно та розробляв варіанти Державного Герба та валюти УНР. Цифри ж навіяні технікою України радянських часів.

До цього масштабне оновлення айдентики MEGOGO проводив у 2016-му році. За цей час стиль став впізнаваним, втім, за 6 років функціонування потребував деяких змін. Зокрема поставало питання у тому, щоб прибрати дрібні деталі та зробити спрощену геометрію логотипу, створити ілюстрації із фірмовими персонажами і більш цікаві анімації. Все це і можна побачити в оновленій айдентиці MEGOGO.

Розкажіть друзям про новину