29 Кві 2024, 17:16

Український fashion-ритейлер розповів про асортимент одягу, який дозволяє «вдягнутись як завгодно»

Український fashion-ритейлер INTERTOP у співпраці з креативним агентством banda представили нову рекламну кампанію «Вдягнуся як завгодно», присвячену одягу. Головна ідея нової комунікації — в INTERTOP так багато одягу, що можна вдягатись як завгодно — як мак, як море, як бутон чи навіть трамвай.

Нова комунікація акцентує на тому, що INTERTOP — це вже не тільки про взуття. Останніми роками компанія працювала над створенням великого асортименту різного класного одягу. На всі випадки життя: є бренди повсякденного, спортивного, преміального одягу, зокрема й модні бренди типу The North Face, Dickies, Vans тощо. Всього аж 71 000 позицій. Але про це мало хто знає.

Тому в новій рекламній кампанії INTERTOP та banda та відповіли на одвічне питання: «Як же його вдягнутися?». Вийшла вайбова, іронічна та трохи мемна реклама, яку нереально пройти повз та яка б допомогла виділятись на онлайн та офлайн рекламних майданчиках. 

Окрім того, спеціально для цієї кампанії розробили окремий візуальний стиль, мета якого — бути яскравим, помітним і впізнаваним серед інших реклам. Також на період кампанії забрендували сайт, застосунок та магазини ключовими елементами візуального стилю, в тому числі биркою від одягу INTERTOP.

Хоча ми давно продаємо не тільки взуття, у нас досі існує барʼєр, з яким ми постійно працюємо — що нас сприймають як взуттєву мережу. У новій рекламній кампанії ми закріплюємо думку, що в INTERTOP є одяг і його дуже багато, на всі випадки життя. Що ми є експертами в моді, підборі луків, продовжуючи робити фешн-шопінг зручнішим, приємнішим та захопливішим.
Марія Самплавська
CMO INTERTOP Ukraine

Розкажіть друзям про новину

Нове відео