Український fashion-ритейлер розповів про асортимент одягу, який дозволяє «вдягнутись як завгодно»
29 Кві 2024, 17:16

Український fashion-ритейлер розповів про асортимент одягу, який дозволяє «вдягнутись як завгодно»

Український fashion-ритейлер INTERTOP у співпраці з креативним агентством banda представили нову рекламну кампанію «Вдягнуся як завгодно», присвячену одягу. Головна ідея нової комунікації — в INTERTOP так багато одягу, що можна вдягатись як завгодно — як мак, як море, як бутон чи навіть трамвай.

Нова комунікація акцентує на тому, що INTERTOP — це вже не тільки про взуття. Останніми роками компанія працювала над створенням великого асортименту різного класного одягу. На всі випадки життя: є бренди повсякденного, спортивного, преміального одягу, зокрема й модні бренди типу The North Face, Dickies, Vans тощо. Всього аж 71 000 позицій. Але про це мало хто знає.

Тому в новій рекламній кампанії INTERTOP та banda та відповіли на одвічне питання: «Як же його вдягнутися?». Вийшла вайбова, іронічна та трохи мемна реклама, яку нереально пройти повз та яка б допомогла виділятись на онлайн та офлайн рекламних майданчиках. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім того, спеціально для цієї кампанії розробили окремий візуальний стиль, мета якого — бути яскравим, помітним і впізнаваним серед інших реклам. Також на період кампанії забрендували сайт, застосунок та магазини ключовими елементами візуального стилю, в тому числі биркою від одягу INTERTOP.

Хоча ми давно продаємо не тільки взуття, у нас досі існує барʼєр, з яким ми постійно працюємо — що нас сприймають як взуттєву мережу. У новій рекламній кампанії ми закріплюємо думку, що в INTERTOP є одяг і його дуже багато, на всі випадки життя. Що ми є експертами в моді, підборі луків, продовжуючи робити фешн-шопінг зручнішим, приємнішим та захопливішим.
Марія Самплавська
CMO INTERTOP Ukraine

Розкажіть друзям про новину