18 Січ 2024, 12:57

Український бренд запропонував перетворити прибирання на надихаючий досвід

Для виходу на ринок Європи бренд Vortex корпорації «Біосфера» разом з креативною агенцією Vandog Agency розробили репозиціонування, щоб залучити нову цільову аудиторію і допомогти бренду стати лідером.

Наш інсайт та слоган зараз у світі багато хто поділяє, адже, незважаючи на культурні відмінності, люди прагнуть знайти той самий баланс, який навіть у відносно спокійних країнах світу важливий та подекуди важко досяжний.
Людмила Шендерчук
маркетинг-директорка компанії «Біосфера»

Щоб завоювати ринки Польщі, Хорватії, Румунії та Австрії бренду потрібно підкорити молоду аудиторію за допомогою технологій та інновацій. Сучасні молоді сім’ї схильні до розподілення обов’язків, при цьому спостерігається все більша залученість чоловіків до хатніх справ та допомоги з дитиною.

І чоловіки, і жінки відзначають на фокус-групах, що прибирання оселі, як одноманітна дія, дає можливість відпустити розум і розслабитись. Майндфулнес у прибиранні. Vandog знайшли в цьому інсайт і побудували комунікаційну стратегію на тому, що, розчищаючи своє житло, ти очищаєш свій розум. Сьогодні цей підхід особливо актуальний для ментального здоров’я і нормальної атмосфери в сім’ї.

Тому основним повідомленням стратегії репозиціонування стало: CLEAN HOME, CLEAR MIND. Простий за формою слоган — легкий для розуміння навіть тим європейцям, що знають англійську на початковому рівні.

Повідомлення від бренду Vortex пропонує перетворити рутинний процес на цікавий та надихаючий досвід. Агенція розробила низку візуальних матеріалів, таких як POSM-матеріали, подкасти зі спеціальною підбіркою музики під час прибирання, банери, стійки для магазинів, диджитал-стратегію, активації з інфлюенсерами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео