16 Тра 2024, 17:55

Український бренд арахісової пасти створив найміцніший десерт, натхненний Азовом

Український бренд арахісової пасти MasloTom та AZOV ONE, офіційна платформа зі збору коштів для бригади «Азов», заколабились, щоб зробити улюблені десерти з особливою метою.

У рамках співпраці вони створили продукти з кастомізованою айдентикою та новими смаками Maslotom. Кожен з них можна придбати як окремо, так і у вигляді лімітованого бокса з додатковими елементами: патч, пін та стикери.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений maslotom (@maslotom)

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Maslotom створив також найміцніший десерт, натхненний Азовом. Проте головний інгредієнт, який об’єднує кожен продукт та робить цей десерт найміцнішим, а замовлення особливим — це допомога, адже весь прибуток від продажів буде перераховано на допомогу бійцям бригади «Азов».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео