Український бренд арахісової пасти створив найміцніший десерт, натхненний Азовом
16 Тра 2024, 17:55

Український бренд арахісової пасти створив найміцніший десерт, натхненний Азовом

Український бренд арахісової пасти MasloTom та AZOV ONE, офіційна платформа зі збору коштів для бригади «Азов», заколабились, щоб зробити улюблені десерти з особливою метою.

У рамках співпраці вони створили продукти з кастомізованою айдентикою та новими смаками Maslotom. Кожен з них можна придбати як окремо, так і у вигляді лімітованого бокса з додатковими елементами: патч, пін та стикери.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений maslotom (@maslotom)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Maslotom створив також найміцніший десерт, натхненний Азовом. Проте головний інгредієнт, який об’єднує кожен продукт та робить цей десерт найміцнішим, а замовлення особливим — це допомога, адже весь прибуток від продажів буде перераховано на допомогу бійцям бригади «Азов».

Розкажіть друзям про новину