Стартувало State of PR & comms 2024, щорічне опитування українських експертів галузі про найтиповіші аспекти їхньої професійної діяльності. Фахівці відповідають на запитання, які стосуються інструментів роботи, команд, бюджетів та трендів індустрії.
Щороку сервіс медіамоніторингу LOOQME проводить опитування експертів PR-галузі України, щоб відслідковувати тенденції цієї сфери. Цього року дослідження розширили — опитуватимуть не тільки PR, а й комунікаційних спеціалістів. Адже Public Relations — частина великої комплексної стратегії брендів і організацій, над якою працює чимало професіоналів різних напрямків. Тож таке дослідження має на меті охопити навіть найдрібніші аспекти роботи комунікаційників.
Окрім традиційних запитань про бюджети, інструменти, КРІ, виклики та пріоритети, у дослідженні приділять увагу тенденції зближення функцій комунікацій та маркетингу, а також ролі штучного інтелекту в роботі комунікаційників і піарників.
Опитування анонімне, воно триватиме з 1 до 17 жовтня. До участі запрошують фахівців у галузі PR та комунікацій, які працюють в компаніях, агенціях, держорганах, громадських організаціях тощо.
Пройти опитування можна за посиланням.
На основі результатів аналітики LOOQME підготують та презентують звіт, який допоможе зрозуміти стан індустрії, тренди та очікуваний вектор розвитку на наступний рік.