Український бренд створив куртки із парашуту збитого ворожого льотчика
05 Лип 2022, 10:24

Український бренд створив куртки із парашуту збитого ворожого льотчика

В Україні запустили upcycling-бренд REwind. Про це повідомив директор loft buro Олег Волосовський.

Бренд стартував з лімітованої колекції Demilitarization, яка фіксує реальність подій війни, що відбувається зараз в Україні. У колекції представлені куртки, що є унікальними арт-об’єктами, створеними згідно філософії upcycling з парашуту збитого ворожого льотчика СУ-4. Кожна куртка має свій номер та не повторюється.

Upcycling – це повторне використання речей з приданням їм нової функціональності, кожна річ унікальна, вважається носибельньм мистецтвом. Повторне використання із метою виявити та продемонструвати його попередні властивості, переосмислення з наданням нових функцій.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео