Команда креативної агенції Rocketmen запустила подкаст «Бесіда про бренди», в якому затишно бесідують про складні теми. Перший сезон буде складатися з 9 епізодів. Вже в першому випуску ненудно говорять про термінологію брендингу, неймінг, лого та інші must-have штуки для бренду.
Всі теми, які будуть висвітлені в подкасті «Бесіда про бренди», так чи інакше стосуються брендів, креативу, реклами, комунікацій.
Подкаст можна дивитись вранці за сніданком, на роботі, щоб зловити натхнення, та ввечері, щоб розслаблено розвивати надивленість. Проєкт мотивує підприємців та креативників дізнаватись, розвиватись і розширятись.
Ведучий подкасту – Артем Беседа, творець проєкту, креативний директор та засновник агенції Rocketmen. Перший гість подкасту — закоханий у мудрість дослідник душі та керманич брендів. Філософ, психолог і бренд-стратег Олександр Катков.
Артем розповів, про що буде подкаст: «Про бренди, креатив, рекламу. Короче, про те, що я вивчав, вивчаю і буду вивчати. Моя ціль відповісти на питання, котрі задають нам клієнти простою мовою, без корпоративного грузу. Будуть зростати клієнти, буде зростати економіка і країна».
Першою стала розмова під назвою «Що таке брендинг та що треба знати, коли його замовляєш?». Артем та Олександр побесідували про те, коли був створений перший логотип, про критерії крутого неймінгу та якісного лого, що таке айдентика та брендбук, розкрили правду про стратегію, коли бізнесу треба робити редизайн та ребрендинг, що робити коли немає грошей на рекламу, а також що таке сторітелінг в брендингу. Не обійшлось і без згадувань брендів, говорили про історію назви бренду Snikers, про ребрендинг Rozetka та ще багато цікавого.
Далі — ще крутіше, запевняють автори подкасту. У наступних епізодах говоритимуть про історії краху та успіхів відомих брендів, як от: чому Redbull вдалося чи куди зникла Motorola.