Українські креативники створили лідера ринку в доставці авто з США за допомогою маркетингу
29 Бер 2024, 17:34

Українські креативники створили лідера ринку в доставці авто з США за допомогою маркетингу

Кажуть, що фраза «Та от пригнав тачку з-за кордону» звучить в Україні на 74% частіше ніж «Я свою в салоні брав». Ні, серйозно, idealers перевірили це поки створювали креативний кейс для компанії, що займається доставкою авто з США. Виявилось, що імідж цього ринку дещо страждає через сумнівні випадки окремих перевізників. Тож постала задача за допомогою ребрендингу підкреслити статус надійної американської компанії й лідера ринку.

Американсько-українська компанія, яка займається доставкою авто з США і Європи, потребує чітко розробленого бренду та позиціонування на ринку.

Дослідження

Показало, що в цій категорії не існує основних брендів або компаній з чітким позиціонуванням.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Вся комунікація зосереджена виключно на продукті, не створюючи емоційного зв’язку між клієнтом та брендом.

Клієнти зазвичай шукають конкретний продукт, а не йдуть до конкретної компанії.

Тож idealers змінили це сприйняття: зосереджуються на створенні іміджу надійної компанії, яка варта довіри людей та здатна їм допомогти.  

Бренд-стратегія

З чим у всіх зазвичай асоціюються Штати? Ну, крім Статуї Свободи, Байдена і того, що хотілося б там жити. Напевно, з чимось новітнім, з класною якістю, з високими стандартами. Образно кажучи, стандарти США це «завжди більше, ніж очікуєш». Цей вираз став одним з 8 головних цінностей, а поняття «американських стандартів» стало фундаментом для позиціонування бренду. 

«Прагни кращого — отримуй  більше!» — слоган, що стосується як самого автомобіля (його характеристик та комплектації), так і сервісу. 

Комунікація

Для лояльності до бренду і побудови довгострокових відносин з клієнтами, креативники створили гайдлайн по сервісу з пропозиціями як же ж саме перевершити їхні очікування. 

Вибудували два окремих напрями комунікації з акцентами на бенефіти для кожної категорії — роздрібу та опту.

Бренд-айдентика

Наявні логотипи та фірмові кольори не можна було змінювати кардинально, але дещо оновити та актуалізувати — так. Крім того, idealers створили новий брендбук та фірмовий мерч, ввели новий шрифт, а також фірмовий елемент — рамку, зображену ніби в формі контейнера, у якому транспортують авто. Це додало бренду унікальності. Ну і звісно куди ж без нових шаблонів для соцмереж.

Розкажіть друзям про новину