29 Бер 2024, 17:34

Українські креативники створили лідера ринку в доставці авто з США за допомогою маркетингу

Кажуть, що фраза «Та от пригнав тачку з-за кордону» звучить в Україні на 74% частіше ніж «Я свою в салоні брав». Ні, серйозно, idealers перевірили це поки створювали креативний кейс для компанії, що займається доставкою авто з США. Виявилось, що імідж цього ринку дещо страждає через сумнівні випадки окремих перевізників. Тож постала задача за допомогою ребрендингу підкреслити статус надійної американської компанії й лідера ринку.

Американсько-українська компанія, яка займається доставкою авто з США і Європи, потребує чітко розробленого бренду та позиціонування на ринку.

Дослідження

Показало, що в цій категорії не існує основних брендів або компаній з чітким позиціонуванням.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Вся комунікація зосереджена виключно на продукті, не створюючи емоційного зв’язку між клієнтом та брендом.

Клієнти зазвичай шукають конкретний продукт, а не йдуть до конкретної компанії.

Тож idealers змінили це сприйняття: зосереджуються на створенні іміджу надійної компанії, яка варта довіри людей та здатна їм допомогти.  

Бренд-стратегія

З чим у всіх зазвичай асоціюються Штати? Ну, крім Статуї Свободи, Байдена і того, що хотілося б там жити. Напевно, з чимось новітнім, з класною якістю, з високими стандартами. Образно кажучи, стандарти США це «завжди більше, ніж очікуєш». Цей вираз став одним з 8 головних цінностей, а поняття «американських стандартів» стало фундаментом для позиціонування бренду. 

«Прагни кращого — отримуй  більше!» — слоган, що стосується як самого автомобіля (його характеристик та комплектації), так і сервісу. 

Комунікація

Для лояльності до бренду і побудови довгострокових відносин з клієнтами, креативники створили гайдлайн по сервісу з пропозиціями як же ж саме перевершити їхні очікування. 

Вибудували два окремих напрями комунікації з акцентами на бенефіти для кожної категорії — роздрібу та опту.

Бренд-айдентика

Наявні логотипи та фірмові кольори не можна було змінювати кардинально, але дещо оновити та актуалізувати — так. Крім того, idealers створили новий брендбук та фірмовий мерч, ввели новий шрифт, а також фірмовий елемент — рамку, зображену ніби в формі контейнера, у якому транспортують авто. Це додало бренду унікальності. Ну і звісно куди ж без нових шаблонів для соцмереж.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео