Кажуть, що фраза «Та от пригнав тачку з-за кордону» звучить в Україні на 74% частіше ніж «Я свою в салоні брав». Ні, серйозно, idealers перевірили це поки створювали креативний кейс для компанії, що займається доставкою авто з США. Виявилось, що імідж цього ринку дещо страждає через сумнівні випадки окремих перевізників. Тож постала задача за допомогою ребрендингу підкреслити статус надійної американської компанії й лідера ринку.
Американсько-українська компанія, яка займається доставкою авто з США і Європи, потребує чітко розробленого бренду та позиціонування на ринку.
Дослідження
Показало, що в цій категорії не існує основних брендів або компаній з чітким позиціонуванням.
Вся комунікація зосереджена виключно на продукті, не створюючи емоційного зв’язку між клієнтом та брендом.
Клієнти зазвичай шукають конкретний продукт, а не йдуть до конкретної компанії.
Тож idealers змінили це сприйняття: зосереджуються на створенні іміджу надійної компанії, яка варта довіри людей та здатна їм допомогти.
Бренд-стратегія
З чим у всіх зазвичай асоціюються Штати? Ну, крім Статуї Свободи, Байдена і того, що хотілося б там жити. Напевно, з чимось новітнім, з класною якістю, з високими стандартами. Образно кажучи, стандарти США це «завжди більше, ніж очікуєш». Цей вираз став одним з 8 головних цінностей, а поняття «американських стандартів» стало фундаментом для позиціонування бренду.
«Прагни кращого — отримуй більше!» — слоган, що стосується як самого автомобіля (його характеристик та комплектації), так і сервісу.
Комунікація
Для лояльності до бренду і побудови довгострокових відносин з клієнтами, креативники створили гайдлайн по сервісу з пропозиціями як же ж саме перевершити їхні очікування.
Вибудували два окремих напрями комунікації з акцентами на бенефіти для кожної категорії — роздрібу та опту.
Бренд-айдентика
Наявні логотипи та фірмові кольори не можна було змінювати кардинально, але дещо оновити та актуалізувати — так. Крім того, idealers створили новий брендбук та фірмовий мерч, ввели новий шрифт, а також фірмовий елемент — рамку, зображену ніби в формі контейнера, у якому транспортують авто. Це додало бренду унікальності. Ну і звісно куди ж без нових шаблонів для соцмереж.