Українські бренди розповіли про Українську Волю у Instagram-кампанії
18 Кві 2024, 16:50

Українські бренди розповіли про Українську Волю у Instagram-кампанії

Видавництво Projector Publishing у Instagram запустило інформаційний кампейн — Тиждень Української Волі (Ukrainian Volia Week).

Це серія спільних дописів. Разом з українськими компаніями та брендами ініціатори розповідають про Українську Волю, бо Воля — то стиль життя українців. До кампейну вже долучилися такі українські бренди, як Дія, Сільпо, Frolov, TM byMe, rockah.brand, Avangarden, Vinyla, Projector, Канапа. 

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Projector Publishing (@prjctr.publishing.store)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У скандинавів — хюґе та лаґом, у нас — Воля. Хочемо зробити з нашої Волі світовий бренд та суперсилу українців», — пояснює команда.

Ukrainian Volia Week — це наш новий Ukrainian Fashion Week, де не лише про зовнішнє і візуальне, але й про сенсове, внутрішнє, те, що драйвить українців, те, що допомагає після обстрілів йти на роботу, пити каву і далі рухати світ.

Протягом Тижня Української Волі можна виграти артбук Telegraf Воля. Саме ним надихалися ініціатори.

Команда заохочує людей робити сторіс і писати, у чому для них проявляється Воля, відмічати Projector Publishing та сторінку одного з брендів, які долучилися.

Розкажіть друзям про новину