Українські бренди привітали клієнтів та подякували
20 Бер 2023, 09:56

Українські бренди привітали клієнтів та подякували

19 березня, в усьому світі відзначали Міжнародний день клієнта. Агентство диджитал-маркетингу Webpromo опублікувало креативне привітання, звернувшись до клієнтів своїх клієнтів.

В час війни важливо висловлювати слова підтримки та подяки один одному. Це те, що мотивує не опускати руки, рухатися далі та продовжувати працювати. І цією публікацією ми хотіли висловити подяку кожному, хто причетний до підтримки українського фронту. Насамперед це український споживач, який продовжує підтримувати економічний фронт та користуватися послугами бізнесу. А також компанії, які турбуються про клієнта і несуть відповідальність перед ним, продовжуючи надавати свої послуги в надскладних умовах,” ― повідомили в прес-службі Webpromo.

Серед компаній, чиї клієнти отримали привітання, Нова Пошта, Ощадбанк, Київстар, Pandora, Sheriff, KAN Development, Стара Правда. Про ідею першої B2C-комунікації також розповіли в агентстві:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Попри те, що Webpromo працює з маркетологами як представниками бізнесу, наша робота орієнтована на людей, які безпосередньо купують товари або користуються послугами бізнесу. Розробляючи стратегію рекламної кампанії, створюючи креативи або працюючи над контентом для сайту, наша команда завжди думає про кінцевого споживача. Чи цікаво йому буде? Яку користь це йому принесе? Ми завжди читаємо коментарі, вивчаємо зворотній зв’язок про нашу роботу, відслідковуємо результати активностей. І саме клієнти наших клієнтів дають найчеснішу оцінку роботи команди.

Розкажіть друзям про новину