19 березня, в усьому світі відзначали Міжнародний день клієнта. Агентство диджитал-маркетингу Webpromo опублікувало креативне привітання, звернувшись до клієнтів своїх клієнтів.
“В час війни важливо висловлювати слова підтримки та подяки один одному. Це те, що мотивує не опускати руки, рухатися далі та продовжувати працювати. І цією публікацією ми хотіли висловити подяку кожному, хто причетний до підтримки українського фронту. Насамперед це український споживач, який продовжує підтримувати економічний фронт та користуватися послугами бізнесу. А також компанії, які турбуються про клієнта і несуть відповідальність перед ним, продовжуючи надавати свої послуги в надскладних умовах,” ― повідомили в прес-службі Webpromo.
Серед компаній, чиї клієнти отримали привітання, Нова Пошта, Ощадбанк, Київстар, Pandora, Sheriff, KAN Development, Стара Правда. Про ідею першої B2C-комунікації також розповіли в агентстві: