Українські бізнеси освітили шлях до великої мети у кампанії Visa
18 Бер 2025, 10:35

Українські бізнеси освітили шлях до великої мети у кампанії Visa

Бренд-маркетингова агенція Grape зібрала історії українських малих та середніх бізнесів, які працюють тут і зараз, надихаючи своїми продуктами та світоглядом, у великій кампанії для Visa. У головних ролях — byMe, Good Bread, Rekava та Turbat.

Після початку повномасштабної війни ці компанії не лише не зупинили свою діяльність, але й знайшли нові сенси, запустили інноваційні продукти та досягли значного зростання. Вони розуміють: кожен сплачений податок — це крок, кожен донат — це крок, кожне створене робоче місце — це крок. Visa ж переконана: навіть найменший крок наближає нас до великої мети. А велика мета у всіх українців одна.

«Щоб донести глобальне позиціонування Visa, ми зробили українські малі та середні бізнеси обличчям кампанії. І поїхали знімати до них в гості. Адже саме там робляться реальні кроки для покращення нашої економіки, а ми можемо зробити свій крок назустріч і підтримати український бізнес», — розповідає креативна лідерка агенції Олена Тищук

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Голосом маніфесту став Сергій Сілаков, відомий як thekomakoma. Виявилося, що музикант, волонтер, а нині й чинний військовий, вже створив пісню про силу маленьких кроків й відповідальність кожного за спільне майбутнє. І саме вона стала емоційною основою проєкту.

Розкажіть друзям про новину