Бренд-маркетингова агенція Grape зібрала історії українських малих та середніх бізнесів, які працюють тут і зараз, надихаючи своїми продуктами та світоглядом, у великій кампанії для Visa. У головних ролях — byMe, Good Bread, Rekava та Turbat.
Після початку повномасштабної війни ці компанії не лише не зупинили свою діяльність, але й знайшли нові сенси, запустили інноваційні продукти та досягли значного зростання. Вони розуміють: кожен сплачений податок — це крок, кожен донат — це крок, кожне створене робоче місце — це крок. Visa ж переконана: навіть найменший крок наближає нас до великої мети. А велика мета у всіх українців одна.
«Щоб донести глобальне позиціонування Visa, ми зробили українські малі та середні бізнеси обличчям кампанії. І поїхали знімати до них в гості. Адже саме там робляться реальні кроки для покращення нашої економіки, а ми можемо зробити свій крок назустріч і підтримати український бізнес», — розповідає креативна лідерка агенції Олена Тищук.
Голосом маніфесту став Сергій Сілаков, відомий як thekomakoma. Виявилося, що музикант, волонтер, а нині й чинний військовий, вже створив пісню про силу маленьких кроків й відповідальність кожного за спільне майбутнє. І саме вона стала емоційною основою проєкту.