Українська платформа з розвитку карʼєри провела ребрендинг
07 Бер 2023, 13:47

Українська платформа з розвитку карʼєри провела ребрендинг

Українська платформа з розвитку кар’єри Happy Monday суттєво змінилася з моменту свого заснування в 2017 році. Це більше не нішевий ресурс для обмеженої аудиторії — сьогодні це платформа, що дає можливість професійно реалізовуватися сотням тисяч людей. Щоб підкреслити ці зміни, компанія проводить ребрендинг, а також анонсує продуктові оновлення для користувачів і компаній. 

У рамках ребрендингу платформа змінює логотип, фірмовий стиль і візуальну подачу на сайті та в соцмережах, щоб оновити сприйняття бренду на ринку.  

«За п’ять років нішевий проєкт на основі HR-експертизи перетворився на технологічний онлайн продукт із потужним міжнародним потенціалом. Ми зібрали сотні тисяч проактивних і свідомих кандидатів та запартнерилися з топовими українськими й міжнародними компаніями. Сьогодні нам є що запропонувати широкій аудиторії талантів, і не лише в Україні, тож ми бачимо себе гідними конкурентами світовим сервісам, якими раніше могли лише надихатись. Наша внутрішня еволюція, усвідомлення власних спроможностей і амбіцій потребували зовнішнього вираження, яким і став ребрендинг», — розповідає засновниця та CEO Happy Monday Анна Мазур.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Втім, візуальна складова — це ще не все. Протягом 2022 року Happy Monday активно оновлювали свій продуктовий бік. 

«Ми додали особистий кабінет для користувачів, запустили систему кар’єрних рекомендацій і навіть AI-генератор вакансій. Ми будуємо платформу, що має амбіції стати найкращим у світі інструментом для розвитку карʼєри, тож плануємо й надалі застосовувати техноновинки та експериментувати, щоб покращити досвід взаємодії з нашою платформою. Світ не стоїть на місці, і ми не повинні», — говорить співзасновник та Chief Product Officer Happy Monday Кирило Мазур

Щоб підкреслити масштаб змін, було запущено однойменну газету, яка буде виходити раз на шість місяців. З її допомогою платформа з розвитку кар’єри покаже, як сильно просунувся вперед пошук роботи та технології, що зараз застосовуються у цій сфері. Газета буде безкоштовною та знаходитиметься у коворкінгах Києва й інших українських міст. Список місць, де можна буде отримати власний екземпляр, буде опубліковано в соціальних мережах компанії.

Розкажіть друзям про новину