Українська ОТТ-платформа презентувала оновлену айдентику
03 Гру 2024, 17:07

Українська ОТТ-платформа презентувала оновлену айдентику

11 грудня платформі кіно та телебачення Київстар ТБ виповниться 5 років. З цієї нагоди ОТТ-платформа вперше провела масштабне оновлення айдентики, над яким працювала креативна агенція I AM IDEA.

Стару іконку застосунку замінив новий знак платформи — літера «К». Цей знак утворюється на перетині двох символів: іконки «play» та «сердечка» — візуальної метафори, що відображає ідею сервісу — можливість дивитися той контент, що любиш. Окрім цього, вдосконалено сам напис «Київстар ТБ». 

Ключовою передумовою до оновлення айдентики стало те, що зірка-лого як частина старого логотипу Київстар ТБ формувала несвідому асоціацію аудиторії із материнським брендом. Таке візуальне рішення було необхідним для запуску продукту, але згодом логототип став більше асоціюватися з телеком-послугами Київстару, ніж з платформою кіно та телебачення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

1 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ще однією із задач оновлення айдентики була необхідність підкреслити контентне різноманіття платформи за допомогою кольору. Хоча зміна дизайн-системи була радикальною, зв’язок із материнським брендом зберегли: до основних трьох кольорів — зеленого, білого та блакитного — додалися ще 7. 

Розкажіть друзям про новину