Українська ОТТ-платформа презентувала оновлену айдентику
03 Гру 2024, 17:07

Українська ОТТ-платформа презентувала оновлену айдентику

11 грудня платформі кіно та телебачення Київстар ТБ виповниться 5 років. З цієї нагоди ОТТ-платформа вперше провела масштабне оновлення айдентики, над яким працювала креативна агенція I AM IDEA.

Стару іконку застосунку замінив новий знак платформи — літера «К». Цей знак утворюється на перетині двох символів: іконки «play» та «сердечка» — візуальної метафори, що відображає ідею сервісу — можливість дивитися той контент, що любиш. Окрім цього, вдосконалено сам напис «Київстар ТБ». 

Ключовою передумовою до оновлення айдентики стало те, що зірка-лого як частина старого логотипу Київстар ТБ формувала несвідому асоціацію аудиторії із материнським брендом. Таке візуальне рішення було необхідним для запуску продукту, але згодом логототип став більше асоціюватися з телеком-послугами Київстару, ніж з платформою кіно та телебачення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ще однією із задач оновлення айдентики була необхідність підкреслити контентне різноманіття платформи за допомогою кольору. Хоча зміна дизайн-системи була радикальною, зв’язок із материнським брендом зберегли: до основних трьох кольорів — зеленого, білого та блакитного — додалися ще 7. 

Розкажіть друзям про новину