Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику
29 Жов 2024, 17:01

Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику

Українська мережа супермаркетів VARUS запустила функцію, яка дозволяє залишити чайові за збірку онлайн-замовлень.

Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки. 

«Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас», — коментує e-commerce-директор VARUS Олег Спірін. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Функція чайових доступна на сайті VARUS.


Розкажіть друзям про новину