Українська мережа супермаркетів VARUS запустила функцію, яка дозволяє залишити чайові за збірку онлайн-замовлень.
Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки.
«Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас», — коментує e-commerce-директор VARUS Олег Спірін.
Функція чайових доступна на сайті VARUS.