Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику
29 Жов 2024, 17:01

Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику

Українська мережа супермаркетів VARUS запустила функцію, яка дозволяє залишити чайові за збірку онлайн-замовлень.

Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки. 

«Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас», — коментує e-commerce-директор VARUS Олег Спірін. 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Функція чайових доступна на сайті VARUS.


Розкажіть друзям про новину