Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику
29 Жов 2024, 17:01

Українська мережа супермаркетів запустила можливість залишити чайові збиральнику

Українська мережа супермаркетів VARUS запустила функцію, яка дозволяє залишити чайові за збірку онлайн-замовлень.

Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки. 

«Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас», — коментує e-commerce-директор VARUS Олег Спірін. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Функція чайових доступна на сайті VARUS.


Розкажіть друзям про новину