Українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь ЄВРО-2024
14 Чер 2024, 16:09

Українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь ЄВРО-2024

14 червня стартує ЄВРО-2024 — одна з найголовніших футбольних подій року. Мережа VARUS закликає підтримати українську збірну, яка братиме участь у чемпіонаті Європи з футболу.

Тематична комунікаційна кампанія мережі охоплює серію розіграшів під кожен етап ЄВРО-2024, спеціальну сторінку зі снеками під перегляд футбольних матчів на VARUS.UA та інтерактивні активності у соціальних мережах.

Розіграш промокодів до ЄВРО-2024 відбудеться у три етапи. Під час першого, з 14 по 26 червня, всі клієнти, які замовлять продукти з доставкою, отримують шанс виграти 24 промокоди на 500 грн на доставку улюблених продуктів. Протягом другого етапу можна буде позмагатись за 16 промокодів на 1 000 гривень, а під час третього — за 5 промокодів на 2 000 гривень.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Крім того, з нагоди чемпіонату VARUS також розігрує ТРИ паки енергетичних напоїв ТМ POWER UP, щоб зарядити вболівальників енергією для підтримки українських спортсменів. 

На спеціальній сторінці на сайті VARUS.UA підготували добірку всього необхідного для футбольних вечорів. Алкогольні та безалкогольні напої, чипси, горішки та інші снеки — все, що треба, аби вболівати за своїх було ще приємніше. 

На додаток у соціальних мережах VARUS протягом ЄВРО-2024 на підписників чекають інтерактиви, цікаві опитування, добірки товарів та рецепти страв до перегляду матчів. 

Розкажіть друзям про новину