Мережа VARUS запустила комунікаційну кампанію на підтримку Харкова та його незламних жителів, які зараз особливо потерпають від нищівних ворожих обстрілів.
На сайті VARUS з’явилась окрема сторінка з товарами, виготовленими у Харкові. Усі охочі можуть замовити продукцію, підтримавши таким чином харківських виробників. Продукти місцевих брендів підсвічені спеціальною позначкою «Зроблено у Харкові».
Хоч мережа VARUS поки і не представлена у Харкові, проте зараз дуже важливо об’єднуватись. Усі ми, українці, — одна велика родина. У нас спільний біль та єдина мрія на всіх — Перемога України. Єднаймось та допомагаємо одне одному.
Анна Луганська
директорка з маркетингу VARUS
Крім того, у соціальних мережах VARUS запустив серію сториз з цікавими фактами про виробників з Харкова і нагадуванням купувати харківські товари.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь