Українська мережа супермаркетів та бренд одягу випустили шарф-чек
16 Гру 2024, 10:24

Українська мережа супермаркетів та бренд одягу випустили шарф-чек

Мережа супермаркетів «Сільпо» представила лімітовану серію шарфів із принтом у вигляді легендарного чека з передбаченням, створений у співпраці з українським брендом CHER’17.

У жовтні дизайнер Олег Антонов поділився у своєму Instagram ідеєю шарфа у вигляді чека з передбаченням, які давно полюбилися гостям мережі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Допис отримав десятки тисяч вподобайок і сотні коментарів із відмітками «Сільпо». Користувачі соцмережі активно підтримали концепт і писали, що іноді заходять у магазини «Сільпо» навіть без потреби, щоб отримати чергове передбачення.

Також у коментарях почали надходити пропозиції щодо виготовлення аксесуара. Серед них був і бренд CHER’17, з яким втілили ідею в життя.

Дизайн шарфа розробила команда «Сільпо», зберігши всі впізнавані елементи чека: креативний список покупок та передбачення. Розмір аксесуара — 190×33 см.

Придбати шарф можна в 15 магазинах «Сільпо», а також у магазинах CHER’17.

Розкажіть друзям про новину