Українська мережа супермаркетів та бренд одягу випустили шарф-чек
16 Гру 2024, 10:24

Українська мережа супермаркетів та бренд одягу випустили шарф-чек

Мережа супермаркетів «Сільпо» представила лімітовану серію шарфів із принтом у вигляді легендарного чека з передбаченням, створений у співпраці з українським брендом CHER’17.

У жовтні дизайнер Олег Антонов поділився у своєму Instagram ідеєю шарфа у вигляді чека з передбаченням, які давно полюбилися гостям мережі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Допис отримав десятки тисяч вподобайок і сотні коментарів із відмітками «Сільпо». Користувачі соцмережі активно підтримали концепт і писали, що іноді заходять у магазини «Сільпо» навіть без потреби, щоб отримати чергове передбачення.

Також у коментарях почали надходити пропозиції щодо виготовлення аксесуара. Серед них був і бренд CHER’17, з яким втілили ідею в життя.

Дизайн шарфа розробила команда «Сільпо», зберігши всі впізнавані елементи чека: креативний список покупок та передбачення. Розмір аксесуара — 190×33 см.

Придбати шарф можна в 15 магазинах «Сільпо», а також у магазинах CHER’17.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео