Мережа супермаркетів «Сільпо» представила лімітовану серію шарфів із принтом у вигляді легендарного чека з передбаченням, створений у співпраці з українським брендом CHER’17.
У жовтні дизайнер Олег Антонов поділився у своєму Instagram ідеєю шарфа у вигляді чека з передбаченням, які давно полюбилися гостям мережі.
Допис отримав десятки тисяч вподобайок і сотні коментарів із відмітками «Сільпо». Користувачі соцмережі активно підтримали концепт і писали, що іноді заходять у магазини «Сільпо» навіть без потреби, щоб отримати чергове передбачення.
Також у коментарях почали надходити пропозиції щодо виготовлення аксесуара. Серед них був і бренд CHER’17, з яким втілили ідею в життя.
Дизайн шарфа розробила команда «Сільпо», зберігши всі впізнавані елементи чека: креативний список покупок та передбачення. Розмір аксесуара — 190×33 см.
Придбати шарф можна в 15 магазинах «Сільпо», а також у магазинах CHER’17.