Глобальне переосмислення айдентики відбулося вперше за останні 12 років. Над оновленням дизайну працювали спільно з Bulanov Buro.
«Роззброєння» логотипу
Попередній логотип агенції — поєднання мозку та гранати, — у 2010 році розробив Роман Шостя, дизайн-партнер команди «ВАРТО».
«Зазвичай, коли нові люди бачили наш логотип на візитках під час знайомства, реакція була: «Вибух мозку! Вау!». І для клієнтів цей логотип асоціювався з вибухом креативних ідей та рішень, які пропонувала наша команда. Коли цей логотип тільки створювався, ми навмисно закладали такі бойові, динамічні сенси», — ділиться Наталя Холод, засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО».
«Водночас, зараз цей звичний для нас символ набув болючого сенсу й асоціюється не з вибухом креативу, а з тою травмою, яку переживають всі українці. Це стало одним з основних мотивів зміни айдентики. Ми активізували роботу і у напрямку міжнародного партнерства, і вирішили, що представляти нашу країну маємо без гранат та вибухів, що саме слово «ВАРТО» — автентичне, українське, змістовне — цілком заслуговує бути самостійним символом, який ми будемо просувати поза межами України, розповідати іноземним партнерам про його значення та цінність для нас».
Нова айдентика та її складові
Bulanov büro розробили для агенції «ВАРТО» дизайн-систему та гайдлайн, який дозволить ефективно використовувати всі запропоновані рішення. Зокрема, доповненням до логотипа стала яскрава кольорова гама, призначена для того, щоб розбавити серйозність і мінімалістичність шрифтового рішення та додати акценти.
«Команда обрала простоту, чистоту та самодостатність дизайну як основні принципи для створення нової айдентики. Тож в основні графіки використали прості геометричні фігури: прямокутник, трикутник, квадрат, коло — символи фундаментальності та стійкості. Запропоновані рішення створюють простір для масштабування дизайн-системи та різного підходу до використання елементів. Таке рішення, на думку дизайнерів, буде лишатися актуальним навіть з плином часу».