Українська агенція стала двічі найкращою на грузинському Ad Black Sea Festival
21 Вер 2022, 17:08

Українська агенція стала двічі найкращою на грузинському Ad Black Sea Festival

Ad Black Sea Festival — щорічний міжнародний фестиваль реклами, який проходить в Батумі. Ad Black Sea Festival збирає найкреативніші ідеї з країн Чорноморського регіону та інших країн Європи і Азії.

На цьогорічному фестивалі Ad Black Sea українське агентство Bickerstaff.365 було визнано найкращим агентством фестивалю та найкращою незалежною креативною агенцією. Крім того, Bickerstaff.365 увійшов до 4 шортлистів, і здобув 6 срібних та 7 бронзових нагород.

Брендинг українського острова Хортиця, який не так давно виграв Каннського лева, здобув 1 срібло та потрапив у 2 шортліста. Ще одним проектом, який завоював любов журі, стала Laska Upcycle Merch. Bickerstaff.365 разом з благодійним магазином «Ласка» створили проєкт, щоб зменшити кількість корпоративного мерчу і його впливу на планету. У межах проєкту, креативники придумали створювати для українських компаній мерч зі старого одягу, щоб зменшити його перевиробництво.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нещодавній проєкт Bickerstaff.365 для бренду «Галичина» отримав 2 срібла, 2 бронзи та 2 шортліста на Ad Black Sea Festival. 

Також три проєкти Bickerstaff.365 виграли в категорії “Креативна ефективність” Laska Upcycle Merch, Easter Gif Attack та All Around the (Russian) World.  

Розкажіть друзям про новину