Українські креативники провели партизанську війну у Viber
07 Чер 2022, 10:01

Українські креативники провели партизанську війну у Viber

Більше місяця тому всі святкували Великдень. Завдяки старанням сусідів українців, цього року святкування виявилося зовсім іншим. Але те, що залишається незмінним — традиція привітань близьких зі світлим святом  яскравими листівками у месенджері Viber. 

Ми всі звикли отримувати сріблясті гіфки з чудернацькими шрифтами та піксельними зображеннями від бабусь, дідусів, тіток та батьків — в цьому навіть є свій особливий шарм. У масштабі країн такі гіфки відправляються мільйонами, і ми вирішили розповісти правду про війну в Україні інтегрувавши правду у самі гіфки.
Ілля Ануфрієнко
Креативний директор Bickerstaff.547

У дусі найкращих партизанських практик, Bickerstaff.547 розробили серію Великодніх гіфок, які нічим не відрізнялися від інших, на перший погляд. Лише одна маленька деталь — після їхнього відправлення, вітання перетворювалось на зображення українських міст, зруйнованих будівель або фотографій солдат. Так, через гіфки росіяни бачили правду про війну в Україні. 

Усі ці янголята, багато візерунків і кольорових шрифтів – тут дуже багато добра і світла. Але мільйони українців не відчувають ані цього добра, ані світла зараз. Тому ми обрали цей контраст і комунікацію, щоб показати, що відбувається в Україні насправді. Бо цього року українці не думали про паски і крашанки, а про те, як жити далі.
Ілля Ануфрієнко

У результаті, 8 з 15 найпопулярніших гіфок у Viber були від Bickerstaff.457. Ще 20 — відображалися на перших восьми пошукових сторінках. Близько 3 мільйонів росіян, які шукали “Пасху” у месенджері, отримували та поширювали правду про війну в Україні. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

3 червня стало відомо, що так звані угруповання “ДНР” і “ЛНР” тимчасово обмежили доступ до месенджера Viber на території окремих районів Донецької і Луганської областей. Місцева влада заявила, що це відповідь “на багатократне почастішання використання сервісу як частини військової інфраструктури”.

Розкажіть друзям про новину