У Хортиці з’явився особистий бренд
03 Авг 2021, 09:36

У Хортиці з’явився особистий бренд

Цього літа у острова Хортиця з’явилося обличчя, особистий бренд. Над завданням працювала команда креативної агенції Bickerstaff.764.

Замовником став партнер національного проєкту відродження Хортиці – Група Метінвест. Новий туристичний бренд острова – це частина великого перетворення Хортиці, розробки концепції оновлення знакових об’єктів на острові за допомоги компанії BigCityLab. 

Тепер брендинг острова – це графічна подорож, що розвивається разом зі знанням людини. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В розробці бренду показали Хортицю, що ховається за загальновідомим козацьким іміджем, занурились глибше. Вирішили не ховати містичність острова, бо це і є його супер-сила, а навпаки – підкреслити таємничість і багатогранність, зацікавити і запросити людей за допомогою графічних прийомів познайомитися з місцем української сили і зрозуміти самостійно: яка Хортиця для них.

Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.

Сама система – це графічна подорож, під час якої що більше ви занурюєтесь у острів і знання про нього, то більше розкривається власне айдентика. Деякі елементи тут видніються повними, а деякі – ховаються за завісою таємничості, але все може змінюватися, протягом знайомства людини з островом. Як в житті, іншими словами
У брендингу острова немає єдиного кольору, тут зібралися і смарагдові зелені відтінки і піщані охристі і квітково-рожеві: для своя палітра для кожної частини історії місця. 

Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.

“Ми хотіли створити дизайн-систему, котра доносила б усю глибину і різноманіття острова, заволікала б людину у графічну подорож, в якій можна розкрити найрізноманітніші аспекти острова”. Ілля Ануфрієнко, креативний директор, засновник агенції Bickerstaff.764.

Расскажите друзьям про новость