Uber Eats розповів кумедні історії, які пояснюють запізнення доставки
08 Гру 2022, 17:09

Uber Eats розповів кумедні історії, які пояснюють запізнення доставки

Що стосується виправдання запізнень, то вони бувають страшенно винахідливі. Uber Eats та агенція Special US вигадали кілька фантастичних історій. У кампанії взяли участь американський футболіст Оделл Корнеліус Бекхем, грізний захисник «Лос-Анджелес Ремс» Аарон Дональд, а також актор Денні Трехо.

Суть кампанії в тому, що якщо замовлення надходить із запізненням, покупець отримує три місяці безкоштовної доставки.

«Uber Eats передбачає майже всі можливі причини, наприклад, пробки або погоду, щоб ваша їжа була доставлена вчасно», — сказав Метью Вудхемс-Робертс, співвиконавчий креативний директор Special US. «Тому було смішно уявити, які непередбачувані обставини можуть насправді затримати замовлення».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=HFhIBexB_o8&ab_channel=UberEats

Що стосується виділених жирним шрифтом імен зі спортивного світу, агентство вирішило трохи розважитися з двома зірками НФО.

«Ми хотіли спиратися на те, чим гравці були відомі за межами поля», — сказав Дейв Хортон, співвиконавчий креативний директор. «Неймовірне відчуття стилю Оделла OBJ і м’яка поведінка Аарона, що контрастує з його жорсткою репутацією на полі, стали ідеальною відправною точкою».

Старші керівники бренду кажуть, що розуміють розчарування споживачів через запізнення, і вони особисто хочуть, щоб їхня їжа доставлялася «вчасно чи раніше, щоразу», за словами Джорджі Джефріс, керівниці відділу маркетингу у США та Канаді. «Ми настільки впевнені у своїй надійності, що пропонуємо покрити ваші витрати на доставку, надавши безкоштовне членство в Uber One на три місяці всім, чия їжа прибуває пізніше за вказаний час доставки».

Кампанія та її три ролики, що отримали назву «Good Deeds Happen», «OBJ’s Chain Happens» і «Inflatables Happen», транслюються по кількох каналах, включаючи телебачення, соціальні мережі, діджитал канали, зовнішній рекламі та радіо.

Розкажіть друзям про новину