UA Marketing Club: у Львові відбудеться відкриття спільноти, що об’єднає українських маркетологів
10 Жов 2024, 10:39

UA Marketing Club: у Львові відбудеться відкриття спільноти, що об’єднає українських маркетологів

12 жовтня у приміщенні Українського католицького університету, що по вулиці Стрийській, 29А у Львові, пройде відкриття UA Marketing Club — ексклюзивної спільноти професіоналів, яка об’єднує найкращих маркетологів, піарників, медійників та власників бізнесу в Україні.

Подія збере понад 130 спеціалістів з маркетингу офлайн, а також відбуватиметься в онлайн- форматі, що дозволить долучитись усім бажаючим з інших міст. Щоправда, за тиждень до самої події всі квитки на офлайн-формат були розкуплені.

Клуб, що відкривається на базі Бізнес-школи УКУ, є місцем, де поєднуються академічні знання та практичний досвід найкращих експертів. Його засновники вірять у силу взаємодії, яка ґрунтується на довірі, свободі й чесності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Як викладач та лектор я багато років виступаю на різноманітних івентах, де часто зустрічаю велику кількість людей, спраглих до нових, актуальних знань, але які не знають, де їм ці знання отримати. Також я співпрацюю з багатьма професійними викладачами, що є, зокрема, лекторами Бізнес-школи УКУ. І розумію, що всіх їх можна об’єднати заради якісної, продуктивної взаємодії. Окрім того, Бізнес-школа УКУ має хороші зв’язки з іноземними викладачами як у США, так і в Європі. І в майбутньому я бачу цілком можливим, що викладачі, з провідних ВНЗ Америки зможуть онлайн та офлайн ділитися світовим досвідом із представниками української маркетингової спільноти.
Ігор Блистів
засновник, директор з маркетингу та інновацій компанії Kormotech, керівник магістерської програми з маркетингу Бізнес-школи УКУ

За словами Ігоря, доєднатися до професійного маркетинг-ком’юніті можуть не лише маркетологмюи, а й СЕО та власники бізнесів, а також усі зацікавлені в маркетингово-медійній екосистемі. У планах клубу організація подій в інших містах, таких як Київ, Дніпро, Вінниця, Івано-Франківськ та інші.

Щоб отримувати регулярну базу знань та систематичний нетворкінг у професійній спільноті, можна оформити Клубну підписку на місяць, три та на рік. Слідкувати за оновленнями інформації можна на Instagram-сторінці Клубу.

Лекторами Клубу будуть, як представники академічної спільноти, так і маркетинг- та PR-директори комерційного, державного секторів, а також креативних агенцій. Тобто спікери, які мають прокачений практичний досвід і готові доступно ділитися ним з аудиторією, що має різний рівень досвіду.

Зокрема, Валентин Панюта, Олег Косс, Анастасія Пустильник, Софія Опацька, Ярина Бойчук, Ігор Блистів — експерти, які 12 жовтня поділяться власним досвідом та розкриють корисні маркетинг-секрети.

Ознайомитися з повною програмою події можна тут.

Розкажіть друзям про новину