Health Equals, новостворена коаліція благодійних організацій, бізнесу та державного сектору, запустила кампанію, спрямовану на подолання розриву в тривалості життя, коли діти, народжені в місті Шеффілд, живуть на 12 років менше, ніж в інших частинах Великої Британії.
У рамках проекту «Lives Cut Short» ідентифікаційні браслети новонароджених дітей редагуються, щоб показати очікувану тривалість їхнього життя, яка в Шеффілді становить 78 років, а в більш заможних районах – 90 років.
Така різка розбіжність у прогнозованій тривалості життя є ще більш прикрою, оскільки її «значною мірою можна запобігти», оскільки вона залежить від якості освіти, житла, роботи, довкілля та оточення.
Емоційна кампанія має на меті мотивувати соціальні зміни у Великій Британії, графічно підкреслюючи географічну нерівність, а креативне агентство Don’t Panic просуває це повідомлення через білборди та геотаргетингу у соцмережах.
Джорджія Стівенсон, креативний директор Don’t Panic, сказала: «Чи є кращий спосіб продемонструвати нерівність у сфері охорони здоров’я, ніж на прикладі новонародженої дитини? Той, хто не приймав жодних рішень щодо свого здоров’я, а просто через місце, де він народився, швидше за все, проживе на 16 років менше, ніж якби він народився в іншому куточку Великобританії. Кампанія розриває серце, тому що реальність така».
Серцем кампанії є спеціальний веб-сайт, який дозволяє людям дізнатися середню очікувану тривалість життя в їхньому регіоні.