У США створили тампони, які допомагають голосувати
07 Лис 2022, 12:15

У США створили тампони, які допомагають голосувати

До проміжних виборів була запущена кампанія, яка покликана спонукати голосувати жінок за кандидатів від Колорадо, які виступають за репродуктивні права.

Робота від агентства Fortnight Collective була запущена 1 листопада, за тиждень до дня виборів, і включає коробки з тампонами Votex, пародійною маркою товарів жіночої гігієни, з інструкціями про те, як захистити свої репродуктивні права.

Разом із роликами, соціальними мережами та веб-сайтом, зусилля включають агітації в кампусі Університету Колорадо. Агентство зазначає, що на жінок віком від 20 років припадає більше половини абортів у США, а більш ніж у 20 штатах репродуктивні права перебувають під загрозою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=jeh-adqM8-U&ab_channel=Votex

Кожна коробка Votex обклеєна інструкціями про те, як зареєструватися для голосування, де голосувати та попереджає про небезпеку відмови від голосування.

Використовуючи цю невелику брошуру з інструкціями всередині кожної коробки тампонів, команда Fortnight придумала спосіб надавати додаткову інформацію потенційним виборцям і те, як вони можуть допомогти зупинити консервативний потік.

«Вставте захист від консервативного потоку», — йдеться в брошурі. «За допомогою пальців обережно перемістіть обраних вами законодавців на місце своїми голосами. Не забудьте наполягати, щоб ваш голос був почутий, і вони надійно посіли своє місце в офісі».

https://www.youtube.com/watch?v=_K7-HimZB3w&ab_channel=Votex

Агентство створило веб-сайт FlowToThePolls.com на підтримку ініціативи, на якому розміщено інформацію про те, як зареєструватися для голосування та де проголосувати в Колорадо.

«Ми знаємо силу брендингу, тому було чудово створити бренд для чогось подібного, що має значення. Неймовірно, що вся агенція взяла участь і допомогла втілити це в життя так швидко», — додала помічник креативного директора Fortnight Марта Кромптон.

Розкажіть друзям про новину