У соціальній кампанії українські жінки розповіли про свою боротьбу за перемогу
20 Бер 2023, 16:32

У соціальній кампанії українські жінки розповіли про свою боротьбу за перемогу

Піар-агентство PLEON Talan створило креативну ідею для соціальної кампанії «Нові сторінки українського героїзму».

Кампанія покликана розповісти про жінок, які сьогодні творять українську історію та роблять великий внесок в оборону держави за лінією фронту. У проєкті взяли участь представниці таких сфер, як сільське господарство, підприємництво, охорона здоров’я, державна служба, гуманітарна допомога, громадянське суспільство, енергетика та журналістика. Сучасні українки розповідатимуть про те, як їхня робота наближає перемогу України та сприяє розвитку їхніх громад та країни загалом. Кампанія стартувала 6 березня й триватиме протягом усього місяця. 

Розробкою та реалізацією креативної ідеї проєкту «Нові сторінки українського героїзму» займалося піар-агентство PLEON Talan. Як розповіла креативна директорка Ольга Васильєва, інсайтом для ідеї стало те, що в історичному контексті України ролі жінки приділяється замало уваги.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ви колись замислювалися над тим, що фемінітив «козачка» означає не жінку-козака, а дружину або доньку козака? Це показово: жінка слугувала немов розмитим тлом до історичних подій України, адже не мала права бути дійовою особою. Саме тому в цій кампанії ми вирішили зосередитися на творенні нової історії, у якій жінки не стоять осторонь. Ми хочемо вшанувати внесок українок із найрізноманітніших сфер — як відомих на всю Україну постатей, так і активісток із невеликих громад. І коли наші нащадки читатимуть про сучасний для нас період через століття, вони розумітимуть внесок обох статей. Адже сьогодні ми бачимо дійсно героїчних українок, які не лише на фронті, але й у тилу демонструють хоробрість, силу й неймовірну стійкість.

У межах проєкту своєю історією поділилася журналістка Анна Калюжна, громадська діячка Ганна Гопко, експертка із сучасного мистецтва Катя Тейлор, представниця благодійного фонду «100% життя» Валерія Рачинська. Розповіла про себе також працівниця енергетичної сфери Олена Попко, представниця Київтеплоенерго Ірина Загородня, юристка Христина Кіт, ІТ-експертка й активістка Наталія Гуран, комунікаційниця Ольга Гарбовська. Кожна героїня проєкту пояснила, як її діяльність сприяє перемозі України, розвитку рідної громади й усієї країни. Прочитати історії можна в соцмережах і на сайті організації в розділі «Історії успіху». 

USAID також закликає ділитися історіями про жінок, яких українці вважають сучасними героїнями. Для цього треба створити допис про героїню в одній із соціальних мереж, позначити профіль USAID і додати хештег #жінкитворятьісторію. Найцікавіші історії будуть опубліковані в соцмережах на сторінках USAID. 

Розкажіть друзям про новину