Піар-агентство PLEON Talan створило креативну ідею для соціальної кампанії «Нові сторінки українського героїзму».
Кампанія покликана розповісти про жінок, які сьогодні творять українську історію та роблять великий внесок в оборону держави за лінією фронту. У проєкті взяли участь представниці таких сфер, як сільське господарство, підприємництво, охорона здоров’я, державна служба, гуманітарна допомога, громадянське суспільство, енергетика та журналістика. Сучасні українки розповідатимуть про те, як їхня робота наближає перемогу України та сприяє розвитку їхніх громад та країни загалом. Кампанія стартувала 6 березня й триватиме протягом усього місяця.
Розробкою та реалізацією креативної ідеї проєкту «Нові сторінки українського героїзму» займалося піар-агентство PLEON Talan. Як розповіла креативна директорка Ольга Васильєва, інсайтом для ідеї стало те, що в історичному контексті України ролі жінки приділяється замало уваги.
У межах проєкту своєю історією поділилася журналістка Анна Калюжна, громадська діячка Ганна Гопко, експертка із сучасного мистецтва Катя Тейлор, представниця благодійного фонду «100% життя» Валерія Рачинська. Розповіла про себе також працівниця енергетичної сфери Олена Попко, представниця Київтеплоенерго Ірина Загородня, юристка Христина Кіт, ІТ-експертка й активістка Наталія Гуран, комунікаційниця Ольга Гарбовська. Кожна героїня проєкту пояснила, як її діяльність сприяє перемозі України, розвитку рідної громади й усієї країни. Прочитати історії можна в соцмережах і на сайті організації в розділі «Історії успіху».
USAID також закликає ділитися історіями про жінок, яких українці вважають сучасними героїнями. Для цього треба створити допис про героїню в одній із соціальних мереж, позначити профіль USAID і додати хештег #жінкитворятьісторію. Найцікавіші історії будуть опубліковані в соцмережах на сторінках USAID.