Організація Down Syndrome International (DSi) та креативне агентство Forsman & Bodenfors (F&B) у Сінгапурі представили «Kami», першу віртуальну інфлюенсерку з синдромом Дауна. Камі є в Instagram під ніком @itskamisworld.
Проблема з спільнотою віртуальних інфлюенсерів полягає в тому, що персонажі найчастіше є «ідеалізованими». На них не впливають ні зміни тіла через недотримання дієти, ні старіння шкіри з віком.
Камі прагне допомогти створити діджитал простір, в якому люди, особливо люди з синдромом Дауна, почуваються комфортно. Її справжнє ім’я Каміла означає «досконалість».
Її образ є поєднанням понад 100 реальних молодих жінок з усього світу із синдромом Дауна. Агентство діджитал моделювання The Digitals створило її зовнішній вигляд. Добровольці також надали свої голоси, манеру поведінки та особистості, щоб створити справжнє втілення спільноти та втілити Камі у життя.
«Я справді не бачу людей із синдромом Дауна у соціальних мережах. Я хотів би, щоб таких як ми було більше», — розповідає Джасприт Сехон, волонтерка із Сінгапуру, чий образ допоміг перетворити Камі з концепції на реальність.
«У світі, наповненому віртуальними моделями з ідеальною точністю до пікселя, створення Камі – це спосіб повністю переосмислити синдром Дауна в онлайн-просторі», – відзначають Рейчел Кеннеді та Фірдаус Юсофф, креативники Forsman & Bodenfors Singapore.