Liquid Death відзначив запуск нової лінійки чаю з льодом, зібравши разом рок-гурт із бабусь.
У новому ролику бренд напоїв, відомий тим, що перевертає маркетингові прийоми з ніг на голову, представив свої нові продукти з легким вмістом кофеїну на основі чаю з льодом, обігруючи деякі класичні кліше маркетингу енергетичних напоїв.
«Та гаразд, Liquid Death, це як енергетичний напій моєї бабусі», — каже герой ролика.
Гурт з чотирьох бабусь грає дед-метал. До музичного відео додані кадри, де банда бабусь, які становлять абсолютну загрозу для суспільства, катаються на скейтбордах, запускають феєрверки із незвичних місць та б’ються на ринзі.
Рекламу під назвою «Grandma Energy» зняв Джефф Тремейн, відомий своєю роботою над телешоу «Диваки» та франшизою фільму.
Нова лінійка чаю з льодом Liquid Death містить лише те, що бренд описує як «мікродозу кофеїну»: 30 міліграмів разом із «невеликою кількістю агави». Навпаки, багато відомих енергетичних напоїв містять сотні міліграмів кофеїну і десятки грамів цукру. Маркетинг цих останніх продуктів історично мав тенденцію обертатися навколо традиційно «екстремальних» та мужніх тем, таких як перегони на мотоциклах з бездоріжжя, скейтбординг та привабливі молоді дівчата, які роз’їжджають та роздають безкоштовні зразки напоїв.
Проте останнім часом більша частина основного сектора енергетичних напоїв почала орієнтувати свою маркетингову стратегію на здоров’я та гарне самопочуття, випускаючи варіанти без цукру та додаючи до своїх продуктів модні добавки та ноотропи, такі як CBD та гриби Lion’s Mane. Використання слова «мікродоза» — слова, яке зазвичай відноситься до непсихоактивної дози речовини, що змінює свідомість, такого як ЛСД або псилоцибін, у новій рекламі Liquid Death, можливо, відображає ширшу галузеву тенденцію до піклування про себе.