У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти
06 Тра 2022, 10:02

У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти

Цього року до Дня матері французький модний дім Chanel відзначає роботу одних із найвідданіших креаторів – дітей.

Рекламний ролик показує костюмовані версії продуктів Chanel під пісню Groove is in the Heart групи Deee-Lite, які виявляються переодягненими дітьми.
Костюми не схожі на звичайні: лінії нерівні, кольори неоднорідні, текст написаний від руки. Проте не можна заперечувати, що їхні креатори вклали все своє серце, щоб втілити їх у життя.

Крім того, ролик розповідає про стандарти досконалості Chanel. Протягом усієї реклами дитячі руки з любов’ю та турботою загортають подарунок для мами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Активація включає гайд з покупок до Дня матері на веб-сайті Chanel, де також представлені фотографії дітей у костюмах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео