У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти
06 Тра 2022, 10:02

У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти

Цього року до Дня матері французький модний дім Chanel відзначає роботу одних із найвідданіших креаторів – дітей.

Рекламний ролик показує костюмовані версії продуктів Chanel під пісню Groove is in the Heart групи Deee-Lite, які виявляються переодягненими дітьми.
Костюми не схожі на звичайні: лінії нерівні, кольори неоднорідні, текст написаний від руки. Проте не можна заперечувати, що їхні креатори вклали все своє серце, щоб втілити їх у життя.

Крім того, ролик розповідає про стандарти досконалості Chanel. Протягом усієї реклами дитячі руки з любов’ю та турботою загортають подарунок для мами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Активація включає гайд з покупок до Дня матері на веб-сайті Chanel, де також представлені фотографії дітей у костюмах.

Розкажіть друзям про новину