У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти
06 Тра 2022, 10:02

У рекламному ролику Chanel до Дня матері знялись діти

Цього року до Дня матері французький модний дім Chanel відзначає роботу одних із найвідданіших креаторів – дітей.

Рекламний ролик показує костюмовані версії продуктів Chanel під пісню Groove is in the Heart групи Deee-Lite, які виявляються переодягненими дітьми.
Костюми не схожі на звичайні: лінії нерівні, кольори неоднорідні, текст написаний від руки. Проте не можна заперечувати, що їхні креатори вклали все своє серце, щоб втілити їх у життя.

Крім того, ролик розповідає про стандарти досконалості Chanel. Протягом усієї реклами дитячі руки з любов’ю та турботою загортають подарунок для мами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Активація включає гайд з покупок до Дня матері на веб-сайті Chanel, де також представлені фотографії дітей у костюмах.

Розкажіть друзям про новину