У рекламі із соціальною метою від Philips зображені реальні жінки у себе вдома
03 Бер 2023, 11:37

У рекламі із соціальною метою від Philips зображені реальні жінки у себе вдома

У своєму останньому рекламному ролику для пристрою Lumea IPL компанія Philips прагне переглянути розмови про волосся на тілі та спонукати людей брати вибір у свої руки.

Створена у співпраці з жіночою командою агенції Dept, реклама зображує жінок, які приймають рішення про видалення волосся на тілі чи ні.

«Компанія Philips, створена жінками та для жінок, надає приклад іншим популярним брендам, — каже Мінеш Парбат, керівник напряму краси Philips. «Команда Dept вислухала споживачів та уважно вивчила складні соціальні відносини з волоссям на тілі. Поєднавши особисті історії споживачів із відео бренду, вони створили позитивну, актуальну кампанію з великим охопленням».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб наголосити на унікальності кожної історії, команда об’єднала жінок-ілюстраторів з жінками, щоб допомогти втілити їхні історії в життя.

Рита Кучинскайте, старший креативник Dept, додає: «Ми навмисно відмовилися від старого жіночого стереотипу про рожеві ванні кімнати та блискучі гладкі ноги. Натомість ми попросили чотирьох реальних користувачів Lumea зняти себе у себе вдома. Це дозволило їм відновити свої тіла та вибір, замість того, щоб дозволяти комусь іншому визначати їхню точку зору».

«Цією кампанією Philips визнає, що у людей є волосся на тілі і що вони самі вирішують щось із цим робити. Якщо люди вирішать видалити волосся на тілі, цей продукт допоможе зробити це комфортно та безпечно».

Розкажіть друзям про новину