У своєму останньому рекламному ролику для пристрою Lumea IPL компанія Philips прагне переглянути розмови про волосся на тілі та спонукати людей брати вибір у свої руки.
Створена у співпраці з жіночою командою агенції Dept, реклама зображує жінок, які приймають рішення про видалення волосся на тілі чи ні.
«Компанія Philips, створена жінками та для жінок, надає приклад іншим популярним брендам, — каже Мінеш Парбат, керівник напряму краси Philips. «Команда Dept вислухала споживачів та уважно вивчила складні соціальні відносини з волоссям на тілі. Поєднавши особисті історії споживачів із відео бренду, вони створили позитивну, актуальну кампанію з великим охопленням».
Щоб наголосити на унікальності кожної історії, команда об’єднала жінок-ілюстраторів з жінками, щоб допомогти втілити їхні історії в життя.
Рита Кучинскайте, старший креативник Dept, додає: «Ми навмисно відмовилися від старого жіночого стереотипу про рожеві ванні кімнати та блискучі гладкі ноги. Натомість ми попросили чотирьох реальних користувачів Lumea зняти себе у себе вдома. Це дозволило їм відновити свої тіла та вибір, замість того, щоб дозволяти комусь іншому визначати їхню точку зору».
«Цією кампанією Philips визнає, що у людей є волосся на тілі і що вони самі вирішують щось із цим робити. Якщо люди вирішать видалити волосся на тілі, цей продукт допоможе зробити це комфортно та безпечно».