31 Бер 2023, 11:58

У мотиваційному ролику Doritos кури стали стендаперами, музикантами, плавцями

Агенція Isla Mexico City та PepsiCo Mexico представили нову кампанію Doritos для мексиканського та латиноамериканського ринків.

Кампанія «Failing is for the Bold» розуміє покоління, яке не боїться невдач, та підкреслює важливість йти до мети, якою б вона не була, не боячись спіткнутися на шляху до неї. Тому що цей шлях може бути сповнений викликів і труднощів, але також і досвіду, самопізнання та навчання.

Isla та Doritos прагнули розробити кампанію, яка підтримує мужність та відкидає тиск невдач. Зрештою, хіба ті, хто наважується йти за своєю мрією і зазнає поразки, не гідні більшої похвали, ніж ті, хто ніколи не зазнає поразки, бо не має достатньо сміливості, щоб спробувати?

«Поразка набула нового значення для покоління Z. На відміну від своїх попередників, вони не сприймають невдачу як щось діаметрально протилежне успіху, а радше як досвід і можливість вчитися, вдосконалюватися, розвиватися і ставати на крок ближче до своїх цілей. Саме тому в Doritos ми вирішили розвинути нашу концепцію сміливості та створити більш глибокий зв’язок з ними, взявши на себе роль союзника молодих людей, оцінюючи цінність спроб і заохочуючи їх йти до мети, не боячись помилитися. Для Doritos «Failing is for the Bold», – сказав Едуардо Кордоба, старший директор MKT компанії Doritos.

Партнери агентства, Родріго Грау та Аріель Серкін, заявили: «Успіх – це тиск, який відчувають не лише дорослі, але й молодь. Тому ми вирішили звернутися до них з кампанією, яка пропонує інший погляд на невдачі, підкреслюючи сміливість, яка необхідна для того, щоб зазнати поразки, у світі, де виклики та перешкоди завжди знаходяться за рогом. У світі, де немає іншого вибору, окрім як встати і йти далі».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео