У Києві відбудеться дискусійна панель «Telegram війни в Україні»
29 Лис 2024, 10:24

У Києві відбудеться дискусійна панель «Telegram війни в Україні»

29 листопада о 14:00 у Києві в IQ Business Center відбудеться дискусійна панель від видання Комерсант український «Telegram війни в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави».

Під час заходу працюватимуть три панелі:

Дискусійна панель I: Кібербулінг — досвід бізнесу

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Наталія Лигачова — шеф-редакторка інтернет-видання «Детектор медіа»
  • Олександр Соколовський — український підприємець, засновник групи компаній «Текстиль-Контакт»
  • Юлія Чудновець — PR-директор Групи компаній ЕПІЦЕНТР
  • Оксана Щербак — головна редакторка видання Комерсант український (модераторка панелі)

Дискусійна панель II: Позиція держави або чому Telegram-тиск став нормою

  • Альона Матвєєва — речниця БЕБ
  • Микита Потураєв — народний депутат, голова Комітету ВРУ з питань гуманітарної та інформаційної політики
  • Галина Янченко — народна депутатка України, голова Парламентської спецкомісії з питань захисту інвесторів
  • Тарас Шевченко — заступник міністра культури та інформаційної політики України (2020-жовтень 2024 р.), засновник Центру демократії та верховенства права
  • Денис Шкаровський — партнер VB partners, керівник практики Sanctions (модератор панелі)

Дискусійна панель III: Мовчати не можна говорити

  • Олена Дерев’янко — со-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор
  • Максим Цап — Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine
  • Олена Зубарєва — директорка зі стратегічних комунікацій і розвитку корпорації TERWIN та благодійного фонду Руслана Шостака
  • Марина Томко — експертка з комунікацій
  • Дарʼя Сухенко — співзасновниця та креативна директорка комунікаційної агенції Trembita PR

«У сучасному інформаційному просторі українські підприємці вже на системній основі стикаються з новими викликами, одним із яких є невмотивована дискредитація бізнесу в соціальних мережах, зокрема, в різноманітних каналах Telegram. Це явище сьогодні стає дедалі небезпечнішим, оскільки існує поза межами будь-яких законодавчих кордонів, часто набуває форм не просто маніпуляцій, але й агресивного тиску. Представники бізнес-спільноти, які стикалися із віртуальними Telegram-атаками, надалі мають справу з цілком реальними репутаційними та значними фінансово-економічними їх наслідками», — зазначають організатори.

Метою дискусійної панелі є:

  • почути різні точки зору на проблему появи такого явища як Telegram-тиск в медійному просторі України;
  • зрозуміти, чому та хто «замовляють таку послугу» без жодних наслідків;
  • проаналізувати досвід бізнесу та піарників, які відверто розкажуть про головні небезпеки та слабкі сторони авторів Telegram-атак;
  • напрацювати універсальний алгоритм протистояння такому явищу;
  • з’ясувати, як правильно відновлювати репутацію бізнесу.

Придбати квитки можна за посиланням.

Партнери заходу: природна мінеральна вода «Моршинська», IQ Business Center, академічний театр «Київ Модерн-балет», Арт Еклер.

Медіапартнери: інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, Ділова Столиця, Depo, MMR — Marketing Media Review.

Розкажіть друзям про новину