У Києві відбудеться дискусійна панель про ШІ в комунікаціях бізнесу та PR
21 Кві 2025, 10:49
PR

У Києві відбудеться дискусійна панель про ШІ в комунікаціях бізнесу та PR

23 квітня о 14:00 у столичному IQ Business Center відбудеться дискусія тему «ШІ у комунікаціях бізнесу та PR. У чому переваги та де криються приховані загрози», організована діловим виданням «Комерсант український».

На заході зберуться топменеджери компаній, комунікаційники, журналісти та digital-фахівці, аби у відкритому форматі поговорити про те, як штучний інтелект вже трансформує сферу комунікацій — від піару, маркетингу до питань інформаційної безпеки.

Дискусія передбачає роботу трьох тематичних панелей.

Панель I: «Комунікації в епоху ШІ: «кейси» бізнесу»
  • Тимофій Милованов — президент Київської школи економіки, Міністр розвитку економіки (2019-2020).
  • Альона Капліна — PR&comms мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ.
  • Олег Давиденко — директор з корпоративних комунікацій Групи Метінвест.
  • Віталій Іванов — Head of Retention Marketing в Netpeak Ukraine.
Панель II: «Чи загрожує ШІ креативній індустрії?»
  • Дмитро Палющенко — керівник практики супроводу бізнесу юридичної компанії Juscutum.
  • Олена Дерев’янко — со-founder і партнер Агенції PR-Service, віцепрезидент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор.
  • Дмитро Самолюк — Head of Digital медіагрупи «Ми — Україна».
  • Юлія Мальцева — Senior PR Specialist у SoftServe.
Панель III: «DeepFake та ШІ в епоху війни: «правила гри» для журналістів
  • Оксана Щербак — головний редактор «Комерсант український».
  • Світлана Шереметьєва-Турчин — заступник генерального директора «РБК-Україна».
  • Микола Підвезяний — головний редактор «Главком».
  • Микола Корчага — виконавчий продюсер медіа-холдингу «Апостроф».
  • Олександр Краковецький — ШІ-ентузіаст, автор книги «ChatGPT, DALL·E, Midjourney: Як генеративний штучний інтелект змінює світ».

Варто бути, щоб:

  • дізнатися, як бізнес вже інтегрує нейромережі у PR-стратегії;
  • почути фахову дискусію про потенційні загрози для творчих індустрій;
  • зрозуміти, як редакції реагують на виклики DeepFake в умовах війни;
  • сформувати власну етичну позицію щодо використання ШІ.

Придбати квитки можна за посиланням тут.

Партнери заходу:

Природна мінеральна вода Моршинська, IQ Business Center, один з найбільших постачальників хліба та хлібобулочних виробів на ринок України — компанія «Київхліб».

Медіапартнери заходу:

Інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, MMR — Marketing Media Review, Depo.ua, DSNews.

Розкажіть друзям про новину