08 Січ 2024, 12:49

У китайських містах з’явилися гігантські позолочені дракони Louis Vuitton

На честь року Дракона Louis Vuitton представив п’ять гігантських інсталяцій у вигляді драконів у попапах та флагманських магазинах у Пекіні, Шанхаї та Ченду.

Дракони мають ключові елементи дизайну першої чоловічої колекції Фаррелла Вільямса для Louis Vuitton, такі як перли, позолочені поверхні та класична клітинка Дам’є.

У Шанхаї Louis Vuitton зайняв триповерхову будівлю, у якій раніше розташовувався місцевий мультибрендовий магазин Looknow, і розмістив там спеціальний попап для чоловічої колекції весни 2024 року та інсталяцію з драконом, що підсвічується.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Другий шанхайський дракон знаходиться у торговому центрі Qiantan Taikoo Li. Зелений дракон з блискучими іклами нагадує його вишиту версію на куртці Вільямса, яку він носив під час свого китайського туру минулого місяця.

У Ченду встановили двох зелених драконів: одного в магазині Louis Vuitton Maison, який знаходиться в торговому центрі Taikoo Li, а іншого — в сусідньому ресторані The Hall.

У Пекіні дракона, залитого золотом, можна побачити на тимчасовому майданчику в північному районі Санлітун, поруч із флагманським бутиком, який незабаром буде представлений.

Інсталяції та попапи з драконами відображають план активації першої колекції Вільямса, а також святкову ініціативу, спрямовану на завоювання сердець і гаманців покупців на Новий рік за місячним календарем.

Louis Vuitton представив концепції спеціальних магазинів одночасно в більш ніж 50 локаціях по всьому світу, включаючи попап і 16 вітрин в універмазі Selfridges в Лондоні, а також оновив свій постійний попап-простір в Сеулі. Інсталяції залишатимуться на місці від одного до трьох місяців, залежно від місця розташування.

Крім того, бренд планує заходи в магазинах, виступи діджеїв та фуд-концепції, що відображає позиціонування Vuitton як культурного бренду з широким охопленням різних сегментів, включаючи спорт, ігри, музику та мистецтво.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео