24 Чер 2022, 13:06

У Канаді запустили кампанію проти поширення матеріалів про сексуальне насильство

Рівень завантаження матеріалів про сексуальне насильство над дітьми або CSAM, значно зріс за останні кілька років: кількість хостингів у всьому світі збільшилася на 64%, а лише в 2021 році було завантажено приблизно 85 мільйонів матеріалів.

Враховуючи необхідність підвищення обізнаності насамперед, Канадський центр захисту дітей об’єднався з агентством No Fixed Address, щоб створити платформу «The Unwanted Film Festival», запустивши інформаційну кампанію. Ця кампанія визнає, що величезна кількість CSAM дає більше контенту, ніж усі світові кінофестивалі разом узяті, і, на відміну від обмеженого кінопоказу, це відбувається постійно.

Платформа використовувала штучний інтелект та історії тих, хто вижив для створення 85 мільйонів постерів до фільмів онлайн з такими заголовками, як «Згвалтована», «Вкрадена невинність» та «Сіючий хаос» у поєднанні з вражаючими образами. Для реалізації необхідного глобального заклику до дії, постери створені англійською, французькою, китайською, хінді та іспанською мовами — п’ятьма найпоширенішими мовами світу. Інструмент ШІ платформи генерує один постер фільму кожні дві секунди, відображаючи швидкість, з якою CSAM завантажується в Інтернеті.

«The Unwanted Film Festival», присвячена фестивальному сезону, була запущена у рамках інтегрованої кампанії, що включає також ролик із докладним описом намірів, що стоять за цією ініціативою. Показуючи ряд постерів, відео продовжує наголошувати на тому, що «The Unwanted Film Festival» «грає онлайн всюди», спонукаючи глядачів діяти, підписуючи петицію з вимогою, щоб технічні компанії втрутилися та припинили завантаження CSAM.

«Поширеність CSAM в Інтернеті — це те, про що більшість світу не знає або на що заплющує очі», — заявив головний креативний директор No Fixed Address Алексіс Бронсторф. «Наша постійна місія полягає в тому, щоб зробити цю проблему незаперечною для більшої частини світу, щоб викликати зміни, тиснувши як на уряд, так і на технологічні компанії».

15 та 16 червня захоплюючий особистий досвід дозволив відвідувачам увійти у простір, який був швидко заповнений афішами фільмів за допомогою 3D-проекції. Елементи OOH включали постери біля кінотеатрів, де проходили покази кінофестивалю «Трайбека».

«Зараз ми розплачуємося за десятиліття зневаги та бездіяльності з боку технологічних компаній по всьому світу, що коштувало жертвам і вижившим безпеки, гідності та конфіденційності», — сказала Ліанна Макдональд, виконавчий директор Канадського центру захисту дітей. «The Unwanted Film Festival» — це тривожний сигнал для всього світу про нездатність адекватно боротися з епідемією CSAM в Інтернеті».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео