У Британії встановили білборд, який роздає попільнички
12 Сер 2024, 12:27

У Британії встановили білборд, який роздає попільнички

Британська незалежна екологічна благодійна організація Keep Britain Tidy створила соціальну кампанію за допомогою інтерактивного DOOH-білборда, яка розповсюджує портативні «попільнички» Butt Box, щоб допомогти курцям відповідально ставитися до викидання недопалків.

Дослідження показало, що найпоширенішою причиною, через яку курці кидають недопалки, є те, що вони не можуть знайти урну. Спираючись на це дослідження, Keep Britain Tidy вирішила надати курцям тисячі «попільничок», щоб зменшити кількість недопалків.

Агенції VCCP London та Bernadette спільно працювали над кампанією, яка має на меті проінформувати людей про масштаби проблеми та надати курцям можливість зробити правильний вибір, використовуючи «попільничку» для зберігання недопалків, поки вони не знайдуть урну.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новий ролик зосереджується на спеціальному DOOH-білборді, встановленій на Нью-стріт у центрі Бірмінгема. Датчик диму був використаний для запуску спеціальної інтерактивної анімації, щоб привернути увагу курців, які проходять повз, і видати їм Butt Box.

В анімації зображено качку Дрейк, яка знімалася в нещодавніх кампаніях Keep Britain Tidy, яка «постукує» по екрану дисплея, коли курці наближаються.

Розкажіть друзям про новину