У Британії встановили білборд, який роздає попільнички
12 Сер 2024, 12:27

У Британії встановили білборд, який роздає попільнички

Британська незалежна екологічна благодійна організація Keep Britain Tidy створила соціальну кампанію за допомогою інтерактивного DOOH-білборда, яка розповсюджує портативні «попільнички» Butt Box, щоб допомогти курцям відповідально ставитися до викидання недопалків.

Дослідження показало, що найпоширенішою причиною, через яку курці кидають недопалки, є те, що вони не можуть знайти урну. Спираючись на це дослідження, Keep Britain Tidy вирішила надати курцям тисячі «попільничок», щоб зменшити кількість недопалків.

Агенції VCCP London та Bernadette спільно працювали над кампанією, яка має на меті проінформувати людей про масштаби проблеми та надати курцям можливість зробити правильний вибір, використовуючи «попільничку» для зберігання недопалків, поки вони не знайдуть урну.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Новий ролик зосереджується на спеціальному DOOH-білборді, встановленій на Нью-стріт у центрі Бірмінгема. Датчик диму був використаний для запуску спеціальної інтерактивної анімації, щоб привернути увагу курців, які проходять повз, і видати їм Butt Box.

В анімації зображено качку Дрейк, яка знімалася в нещодавніх кампаніях Keep Britain Tidy, яка «постукує» по екрану дисплея, коли курці наближаються.

Розкажіть друзям про новину