У Британії влаштували чемпіонат із занурення печива у чай
29 Тра 2024, 12:59

У Британії влаштували чемпіонат із занурення печива у чай

Британський виробник печива McVitie’s провів свій перший національний чемпіонат із занурення печива.

Перший конкурс був проведений на честь Національного дня печива, і учасники з усієї країни зібралися разом, щоб зійтися в серії «занурень».

Кожне «занурення» перевіряє здатність конкурсантів перевершити свого суперника, занурюючи печиво в гарячий напій на якомога довший час, поки воно не розсиплеться. Після серії напружених раундів перемогу здобув лондонець Саймон Гірма.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Занурення глибоко вкоренилося в британську культуру, і McVitie’s, випікши своє перше печиво у 1839 році, є невід’ємною частиною цього ритуалу вже понад 180 років.

Джеймс Кінг, представник McVitie’s, сказав: «Як справжній оригінальний виробник печива, McVitie’s знає про позитивний соціальний вплив об’єднання людей за чашкою чаю з печивом. Тож, давай повеселимося, Британіє! Зберіть друзів або суперників і станьте чемпіоном із занурення. Тренуйся і побачимося на чемпіонаті наступного року».

McVitie’s хоче надихнути націю до участі у змаганнях із занурення печива, влаштовуючи їх з друзями, родиною чи колегами. Усіх, хто приєднується до змагань, заохочують ділитися акцією в соціальних мережах, позначаючи @McVitiesOfficial, використовуючи хештег #McVitiesDunkOff.

Креативна агенція Taylor Herring працювала над цією кампанією.

Розкажіть друзям про новину