У Британії влаштували чемпіонат із занурення печива у чай
29 Тра 2024, 12:59

У Британії влаштували чемпіонат із занурення печива у чай

Британський виробник печива McVitie’s провів свій перший національний чемпіонат із занурення печива.

Перший конкурс був проведений на честь Національного дня печива, і учасники з усієї країни зібралися разом, щоб зійтися в серії «занурень».

Кожне «занурення» перевіряє здатність конкурсантів перевершити свого суперника, занурюючи печиво в гарячий напій на якомога довший час, поки воно не розсиплеться. Після серії напружених раундів перемогу здобув лондонець Саймон Гірма.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Занурення глибоко вкоренилося в британську культуру, і McVitie’s, випікши своє перше печиво у 1839 році, є невід’ємною частиною цього ритуалу вже понад 180 років.

Джеймс Кінг, представник McVitie’s, сказав: «Як справжній оригінальний виробник печива, McVitie’s знає про позитивний соціальний вплив об’єднання людей за чашкою чаю з печивом. Тож, давай повеселимося, Британіє! Зберіть друзів або суперників і станьте чемпіоном із занурення. Тренуйся і побачимося на чемпіонаті наступного року».

McVitie’s хоче надихнути націю до участі у змаганнях із занурення печива, влаштовуючи їх з друзями, родиною чи колегами. Усіх, хто приєднується до змагань, заохочують ділитися акцією в соціальних мережах, позначаючи @McVitiesOfficial, використовуючи хештег #McVitiesDunkOff.

Креативна агенція Taylor Herring працювала над цією кампанією.

Розкажіть друзям про новину