За даними Організації Об’єднаних Націй, Бразилія є 10-ю країною, яка витрачає найбільше їжі на планеті. Щороку витрачається 11,6 мільярдів доларів, переважно вдома.
Дослідження, проведене на замовлення відомого бренду майонезу та гірчиці Hellmann’s компанією Opinion Box, що досліджує споживацьку поведінку, показало, що 8 з 10 бразильців стверджують, що викидали їжу протягом останнього місяця. 53% людей стверджують, що уникають подряпаних, пом’ятих або забруднених інгредієнтів, коли купують або їдять їжу вдома.
Компанія Hellmann’s проаналізувала дослідження, щоб краще зрозуміти поведінку бразильців, оскільки боротьба з харчовими відходами є основною метою бренду в усьому світі.
У Бразилії Hellmann’s очолює проєкт «Unidos Pela Comida» у партнерстві з брендом Infineat. З 2021 року «Unidos Pela Comida» вже перенаправив понад тисячу тонн продуктів харчування з промислових та ритейл-джерел, які в іншому випадку пішли б у відходи, і використав їх для забезпечення більш ніж 1,6 мільйона обідів, які були розподілені серед вразливих верств населення.
Щоб привернути увагу громадськості до реальної цінності продуктів харчування, Hellmann’s у партнерстві з Ogilvy Brazil створили соціальний експеримент, який відбувся в одному з найбільших аукціонних домів країни.
Ідея під назвою «The Waste Auction» мала на меті показати реальну цінність кожного шматка їжі, який їсть людина. Кампанія полягала у виставленні на аукціон картоплини, яку збиралися викинути, зі стартовою ціною 1630,00 реалів — середня вартість, яку бразильська сім’я витрачає на їжу за рік, що перевищує мінімальну заробітну плату в країні.
Актори під прикриттям робили ставки, а приховані камери фіксували реакцію публіки. Відеозапис експерименту миттєво став новиною на телебаченні, в соціальних мережах і змусив людей заговорити про те, скільки грошей щороку витрачається на їжу, яка викидається у відро для сміття в бразильських домівках.
Завдяки PR-кампанії Hellmann’s вийшло понад 90 відеороликів у пресі, які, за оцінками, охопили понад 26 мільйонів людей.
Картопля була продана на аукціоні за 100 000 реалів, і 100% цих грошей компанія Hellmann’s пожертвувала на запобігання харчовим відходам. Це також допомогло підвищити обізнаність про No waste Monday, рух, який також був створений Ogilvy Brazil для бренду після того, як було виявлено, що понеділок — це день, коли бразильці більш схильні до викидання їжі вдома. Кампанія має на меті допомогти людям повторно використовувати залишки їжі з вихідних за допомогою смачних рецептів, які можна знайти на спеціальному сайті.